چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

شما فهميديد، ما هم فهميديم

شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب: 349903
هزاره سوم ميلادي ديگر مخاطب، براي تماشاي برنامه دلخواهش دچار مشکل و ترديد نمي‌شود و به راحتي با يک دکمه کانال مورد نظرش را از اين همه کانال‌هاي ماهواره‌اي پيدا مي‌کند.
به گزارش جهان به نقل از نود، در هزاره سوم ميلادي ديگر مخاطب، براي تماشاي برنامه دلخواهش دچار مشکل و ترديد نمي‌شود و به راحتي با يک دکمه کانال مورد نظرش را از اين همه کانال‌هاي ماهواره‌اي پيدا مي‌کند.

در جريان پخش زنده ديدار الريان و استقلال، مخاطباني که قصد داشتند از شبکه سوم سيما بازي را تماشا کنند. اوايل مسابقه را نديدند و منتظر ماندند تا پس از به ثمر رسيدن گل الريان بازي را دنبال کنند. عادل فردوسي‌پور هم تيکه انداخت.

اگر شما فهميديد چرا بازي از الان پخش شد، ما هم فهميديم. الان ديگر مخاطب نمي‌پذيرد که يک ربع از حساس‌ترين بازي تيم محبوبش را نبيند و به فرض مثال يک بيننده تلويزيوني وقتي براي تماشاي ديدار آسيايي تيم محبوبش به يک کانال ماهواره‌اي آن طرف مرزها پناه مي‌برد، ممکن است با تاخير و دلزدگي دوباره جذب شبکه‌هاي خودي شود.

چند سال قبل نيز وسط مسابقات ناگهان پخش زنده بازي‌ها به بهانه‌هايي قطع مي‌شد که به اذعان اکثر کارشناسان اين حرکت نيز دافعه بود که خوشبختانه مدتي است اين مشکل برطرف شده است. به هر حال با رعايت چنين نکته‌هاي ريز و ظريفي است که بر مخاطبان يک شبکه يا برنامه تلويزيوني افزوده مي‌شود و ما نيز دوست نداريم از مخاطبان شبکه‌هاي خوب داخلي‌مان کاسته شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *