جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

خادم: واگذاری سرخابی ها شانه خالی کردن از مدیریت نیست

شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۱۵
کد مطلب: 349891
معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش گفت: واگذاری باشگاههای استقلال و پرسپولیس شانه خالی کردن وزارت ورزش و جوانان از مدیریت این دو باشگاه نیست.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، «امیررضا خادم» روز جمعه در برنامه تلویزیونی ورزش و مردم افزود: از حدود دو دهه گذشته واگذاری سرخابی ها مطرح شده بود که این امر تا امروز انجام نشد و اکنون هم واگذاری این دو، تنها از جنبه ورزشی نیست بلکه برای واگذاری باید تعیین تکلیف شوند تا در چارچوب باشگاه ورزشی، قوام و دوام همیشگی داشته باشند.

وی با یادآوری طرفداران میلیونی پرسپولیس و استقلال در کشور اظهار داشت: تعیین تکلیف دو باشگاه برای کم شدن نگرانی مردم انجام خواهد شد تا بعد از واگذاری مشکلاتی که برای برخی باشگاههای خصوصی مانند ابومسلم خراسان ایجاد شد، برای پرسپولیس و استقلال رخ ندهد.

خادم ادامه داد: موضوع واگذاری سرخابی ها از سوی وزارت ورزش و جوانان به صورت منسجم و جدی دنبال می شود و در عین حال این وزارتخانه دیگر به تنهایی نمی تواند برای سرخابی ها تصمیم بگیرد چرا که هیات دولت، سازمان خصوصی سازی و وزارت امور اقتصادی و دارایی هم وارد عمل شده اند.

وی اظهار داشت: به همین منظور کارگروهی با حضور پنج عضو هیات دولت تشکیل شده و هفته گذشته اولین جلسه این کارگروه با موضوع نحوه واگذاری باشگاههای پرسپولیس و استقلال برگزار شد و پروسه واگذاری همچنان ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *