پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

واکنش وزارت‌خارجه به حمله اسرائیل به غزه

جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب: 349813
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به باریکه غزه و اهالی محاصره شده و بی پناه فلسطین در این منطقه را ناشی از استیصال آنان در برابر مقاومت اسلامی دانست و این حملات را شدیدا محکوم کرد‎.
به گزارش جهان به نقل از مهر، مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به باریکه غزه و اهالی محاصره شده و بی پناه فلسطین در این منطقه را ناشی از استیصال آنان در برابر مقاومت اسلامی دانست و این حملات را شدیدا محکوم کرد. افخم افزود: تردیدی نیست که اقدام تروریست های صهیونیستی عزم ملت فلسطین در پایداری و مقاومت فراگیر برای آزادی همه سرزمین های اشغالی و رد سراب سازش غرب رامستحکمتر خواهد کرد.

همچنین حسین امیر عبداللهیان معاون عربی و افریقای وزیر امور خارجه نیز در این باره اظهار داشت: دفاع از حقوق مردم فلسطین وظیفه ای انسانی ، دینی و بین المللی است.

وی با انتقاد از مواضع جانبدارانه برخی کشورهای مدعی حقوق بشر در قبال جنایات رژیم نامشروع اسراییل بر ضرورت اتخاذ موضع صریح و قاطع کشورهای اسلامی در قبال جنایات روزانه رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *