شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
معاون حفاظت و بهره‌برداری مدیریت منابع آب ایران خبر داد

پرداخت یارانه آب به کشاورزان توسط دولت

جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب: 349782
معاون حفاظت و بهره‌برداری مدیریت منابع آب ایران از پرداخت یارانه آب به کشاورزان توسط دولت خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، جهانگیر حبیبی شامگاه پنج‌شنبه در بازدید از کانال‌های آبیاری دشتستان اظهار داشت: تامین به موقع آب کشاورزان امری مهم است و وزارت نیرو برای تحقق این مهم اهتمام می‌ورزد.

وی افزود: تسهیلات بسیار زیادی برای کشاورزان در نظر گرفته‌ایم که امیدوار هستیم رضایت خاطر آنها فراهم شود.

معاون حفاظت و بهره‌برداری مدیریت منابع آب ایران با اشاره به وضعیت ایستگاه‌های دشتستان خاطرنشان کرد: این ایستگاه‌های پمپاژ آب نیاز به ترمیم، بهره‌برداری و نگهداری دارند و امور آب نیز در سطح ملی برای بازسازی و نوسازی آنها توجه ویژه‌ای خواهد داشت.

حبیبی تصریح کرد: تاسیسات آبی بیشتر قدیمی هستند و نیاز به نگهداری و مراقبت و بازسازی دارند که هزینه‌های آنها بسیار بالاست.

معاون حفاظت و بهره‌برداری مدیریت منابع آب ایران افزود: هزینه‌هایی نیز که از کشاورزان و نخلداران اخذ می‌شود بسیار ناچیز و کمتر از نصف قیمت تمام شده تولید آب است.

وی از پرداخت یارانه آب به کشاورزان توسط دولت خبر داد و اضافه کرد: برای کمک به تولید و کشاورزان، سیاست‌گذاری و برنامه دولت پرداخت یارانه روی آب به کشاورزان است.

فرماندار دشتستان نیز گفت: برای حل مشکل کوتاه مدت ایستگاه پمپاژ آب لایروبی کانال آب از هفته آینده آغاز خواهد شد.

ارسلان زارع افزود: همچنین آب منطقه‌ای استان بوشهر با استفاده از اعتبارات پیش‌بینی شده نسبت به خرید دو دستگاه پمپاژ آب اقدام می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *