جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

باز هم تو الريان؟

چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب: 349457
حريف امروز استقلال تيمي است که از آن مي‌توان به عنوان مشتري ثابت مرحله گروهي آبي‌پوشان نام برد. تيمي که در ليگ داخلي خود شرايط مطلوبي ندارد
به گزارش جهان به نقل از نود، حريف امروز استقلال تيمي است که از آن مي‌توان به عنوان مشتري ثابت مرحله گروهي آبي‌پوشان نام برد. تيمي که در ليگ داخلي خود شرايط مطلوبي ندارد و با قرار گرفتن در رده يازدهم ليگ قطر در آستانه سقوط به دسته پايين‌تر قرار دارد. طي سالهاي گذشته تاباتا بازيکن کره‌اي اين تيم يکي از مشخصه‌هاي بارز آنها بود و نقش بسيار زيادي در بازسازي و خلق موقعيت براي مهاجمان داشت. صحبت از الريان قطر است که تاکنون شکست زيادي را مقابل استقلال متحمل شده است ولي تفاوت اين تيم با تيم سالهاي گذشته اين است که ديگر تاباتا را در اختيار ندارد. البته استقلالي‌ها نيز براي بازي امروز کم مشکل ندارند. مصدوميت نا به هنگام تيموريان و نظري باعث شده تا اين تيم باز هم با کمبود بازيکن مواجه شود. البته اميدواري قلعه‌نوعي در بازي امروز به جناحين تيمش است جايي که حيدري و بيگ‌زاده آماده شده‌اند. مي‌توانند تاکتيک‌هاي استقلال را از جناحين زمين اجرا کنند.

استقلالي‌ها که در گام نخست از مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا مقابل الشباب عربستان شکست خورده بودند حالا به دنبال جبران مافات هستند و خوب مي‌دانند اگر امروز هم نتوانند ۳ امتياز بازي را کسب کنند، کارشان در ادامه راه بسيار سخت‌تر خواهد شد. الريان هم در بازي اول خود مقابل الجزيره شکست خورد و حالا چشم به سه امتياز بازي خانگي دارد.

استقلال و الريان فصل گذشته در ليگ قهرمانان آسيا هم گروه بودند و آبي‌پوشان در قطر برابر اين تيم به تساوي سه بر سه رسيدند و در بازي برگشت شاگردان قلعه‌نوعي اين حريف را سه بر صفر شکست دادند تا بهترين نتيجه مرحله گروهي خود را کسب کرده باشند و براي صعود اميدوار شوند. از تمرينات استقلال طي روزهاي گذشته اينطور برمي‌آيد که قلعه‌نوعي مي‌خواهد تيمش را با ترکيب: سيدمهدي رحمتي، غلام‌نژاد، حيدري، صادقي، عمران‌زاده ساموئل، بيگ‌زاده، نوري، مبعلي، برهاني و قاضي روانه ميدان کند. گفته مي‌شود سياوش اکبرپور هم بخاطر مصاحبه‌اي حاشيه‌اي که انجام داد در اين ديدار نيمکت‌نشين خواهد شد.

شنيد‌ه‌هاي ما حاکي از آن است که استقلال امروز با سيستم ۱-۴-۱-۴ مقابل الريان قرار مي‌گيرد. سيستمي که نشان مي‌دهد سرمربي استقلال قبل از گلزني باز هم به بسته ماندن دروازه تيمش فکر مي‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *