کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پس از قهرمانی وزنه‌برداران نوجوان در آسیا

رضازاده: به نوجوانان پاداش می‌دهیم

توکلی به تیم بزرگسالان نمی‌رود

18 اسفند 1392 ساعت 11:40

رییس فدراسیون وزنه‌برداری می‌گوید وزنه‌برداران نوجوانان با رکورد واقعی خود در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کردند و در جریان رقابت‌ها وزنه‌برداران سبک وزن و سنگین وزن توانستند خیلی خوب وزنه بزنند.


 به گزارش جهان، حسین رضا زاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان در مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار کرد: وزنه‌برداران نوجوانان حدود دو ماه به صورت شبانه روز در اردو بودند و در این مدت بر روی آنها کار شد، وزنه‌برداری نیز رشته رکوردی محسوب می‌شود و ممکن است در مسابقات رکوردهای بالاتری نسبت به تمرین ها ثبت شود. همچنین عکس آن نیز وجود دارد.

وی ادامه داد: در کل با وجود این که وزنه‌برداران نوجوان برای نخستین بار در یک مسابقه بین‌المللی شرکت کردند، هم در سبک وزن و هم در سنگین وزن وزنه‌های خوبی زدند. پس از این رقابت‌ها نیز کادر فنی چهار – پنج نفری که خوب وزنه زدند را انتخاب و برای آنها اردو می‌گذارد تا دو نفر از آنها به المپیک نوجوانان اعزام شوند.

رضازاده در پاسخ به این پرسش که آیا پیش از آغاز مسابقات رکوردهای ورودی برخی وزنه‌برداران نسبت به عملکرد واقعی‌شان پایین تر اعلام شده بود؟ گفت: خیر. برای تمام وزنه‌برداران رکوردهای واقعی خودشان ثبت شده بود. تنها رکورد کیانوش باقری اشتباه ثبت شده بود که باعث شد در گروه B وزنه بزند.

رییس فدراسیون وزنه‌برداری در مورد این که با توجه به عملکرد موفق توکلی چقدر احتمال حضور وی در تیم ملی بزرگسالان وجود دارد؟ تصریح کرد: این قضیه دیگر تمام شده است و توکلی در رده‌های نوجوانان و جوانان کارش را ادامه می‌دهد. او باید کار استعدادیابی را انجام دهد. از طرفی کادر فنی تیم بزرگسالان نیز مشخص شده و همه، کارهای مربوط به خود را انجام می‌دهند.

وی در پایان بیان کرد: زمانی که به ایران برگشتیم پاداشی که همه ساله وزارت ورزش و جوانان در نظر می‌گیرد را به نوجوانان خواهیم داد، اگر شرایط فدراسیون نیز مهیا بود پاداشی را می‌دهد و حال باید ببینیم چه تصمیمی خواهیم گرفت.


کد مطلب: 348837

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/348837/رضازاده-نوجوانان-پاداش-می-دهیم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com