جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴
۱

عکس / آخرین فرصت ها را دریابیم

يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب: 348740
نمی دانیم این مادر، هنوز در قید حیات است یا به جوار فرزندش رفته است اما این عکس و عکس هایی از این دست، دیگر به این سادگی ها شکار نخواهند شد.
به گزارش جهان نيوز، عکسی که می بینید، حدود ۱۰سال قبل توسط یکی از عکاسان کشور، در بهشت زهرای تهران گرفته شده است. مادری، در حال تمیز کردن تابلوی مزارِ فرزند شهید خود است. گویی اتاق پسر دلبندش را تمیز می کند. پسری که حدود ۳۰ سال از شهادتش گذشته است.

نمی دانیم این مادر، هنوز در قید حیات است یا به جوار فرزندش رفته است اما این عکس و عکس هایی از این دست، دیگر به این سادگی ها شکار نخواهند شد. مادران شهدا، غالبا در سال های کهولت بسر می برند و یک به یک در حال سفر به سوی فرزندان خویش هستند. فضای شهرها، در حال خالی شدن از این گوهرهای درخشان است. قدر فرصت های باقی مانده را بیشتر بدانیم.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


طی این سالها پدران و مادران شهدای زیادی را از دست دادیم و یا در حال حاضر در بستر بیماری هستند. بیایید تا این عزیزان هستند وجودشان را قدر بدانیم و برای تمامی مریض ها خصوصاً مادران و پدران شهیدی که در بستر بیماری هستند دعا کنیم. اللهم اشف جمیع مرضانا... آمین یا رب العالمین. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.