چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۷
۳۴
می‌توان با مدرک ارشد هم به فوق‌لیسانس‌ها درس داد!

تدریس غیرقانونی محکومان فتنه ۸۸ در دانشگاه آزاد

شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب: 348654
در تازه ترین اقدام تامل برانگیز دانشگاه آزاد، جهانبخش خانجانی و عبدالله رمضان زاده از محکومان کودتای ناکام سال ۸۸ در این دانشگاه مشغول به تدریس شدند.
تدریس غیرقانونی محکومان فتنه ۸۸ در دانشگاه آزاد
به گزارش جهان به نقل از ندای انقلاب، در ادامه اقدامات خارج از عرف و بی ضابطه دانشگاه آزاد در زمان ریاست چند ماهه حمید میرزاده بر این دانشگاه،-که شباهت های زیادی به مدیریت ۳۱ ساله عبدالله جعفر علی جاسبی بر این دانشگاه دارد-، ۲ محکوم امنیتی کودتای ناکام سال ۸۸ در مهم ترین دانشکده این دانشگاه مشغول به تدریس شدند.

جهانبخش خانجانی و عبدالله رمضان زاده از محکومین امنیتی فتنه ۸۸ به دستور حمید میرزاده، مجوز تدریس در ترم دوم سال تحصیلی ۹۳-۹۲ در دانشکده علوم سیاسی واحد تهران مرکز را کسب و چندی است به تدریس برای دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکتری این واحد مشغول شده اند.

در حالی مجوز تدریس در مهمترین دانشکده دانشگاه آزاد به این ۲ عنصر فعال و نقش آفرین در فتنه آمریکایی-اسرائیلی ۸۸ داده شده که پیش از این، ارگان رسمی این دانشگاه یعنی روزنامه فرهیختگان نیز به احسان مازندرانی از دستگیر شدگان فتنه ۸۸ سپرده شده است.

جهانبخش خانجانی که خود هم اکنون دانشجوی دانشگاه آزاد در مقطع دکتری است و مشغول به تدریس در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه است! از اعضای مرکزیت حزب کارگزاران بود که در جریان انتخابات با شکوه ریاست جمهوری سال ۸۸ معاون تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد تبلیغاتی یکی از سران فتنه در تهران را برعهده داشته است. خانجانی در دوران ریاست جمهوری خاتمی هم مدیر روایط عمومی و سخنگوی وزارت کشور بوده است.

بنا به اعترافات خانجانی که در کتابی با عنوان اعترفات فتنه ۸۸ منتشر شده وی در سال ۸۸ با شرکت در جلسات مختلف و راه‌اندازی سایت «خرداد نو» و انتشار اخبار و اعلامیه‌های مجعول خود ساخته و برنامه‌ریزی شده مانند «هشدار کارکنان وزارت کشور نسبت به دستکاری در آرای مردم» و «آمادگی اطلاعاتی و امنیتی وزارت کشور برای تغییر آرای مردم» و با انجام مصاحبه‌هایی با هدف القای شبهه تقلب در انتخابات و تحریک پایگاه خیابانی به اغتشاش، جهت اقدام علیه امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران تحرکات زیادی را در جهت ضربه زدن به امنیت ملی کشور برداشت تا جایی که نهایتا در دادگاه به حبس محکوم شد.

عبدالله رمضان زاده که او نیز همچون خانجانی از محکوم امنیتی فتنه ۸۸ است و در دولت دوم موسوم به اصلاحات سخنگویی دولت را عهده دار بوده، در ایام انتخابات سال ۸۸ قائم مقامی حزب ساختار شکن و منحله مشارکت بود و تلاش فراوانی را در پیش، حین و پس از انتخابات برای القای دروغ بزرگ تقلب انجام داد که البته دستگیر و نهایتا به ۶ سال حبس محکوم شد.

وی در جلسه دادگاه خود از نقش آفرینی اش و طیف متبوعش در به راه انداختن فتنه ۸۸ پرده بر می دارد و می گوید:" ادعاهاي ما درخصوص تقلب در انتخابات فاقد سند و صرفاً براي تحريك افكار عمومي بوده است.ما در تحليل‌هاي خود فقط به آنچه كه باب ميلمان بود، توجه نشان مي‌داديم و به‌عنوان مثال، در جلسات، كمترين بحث درخصوص رأي شهرهاي كوچك و روستاها شد".

"با توجه به سوابق اجرايي‌ام در استانداري و دولت سابق اطمينان داشتم كه جابجايي آرا، نهايتاً در حدود ۵۰۰ هزار رأي خواهد بود و با توجه به سيستم‌هاي موازي نظارتي، عملاً‌ امكان تخلف بيش از اين عدد، به‌ويژه در شهرهاي بزرگ وجود ندارد".

رمضان زاده به همراه شماری دیگر از هم حزبی های خود در مرکزیت حزب افراطی و منحله مشارکت نظیر الهه کولایی، محسن میردامادی، حمید رضا جلایی پور و .. با رانت دولت موسوم به اصلاحات سالهاست در دانشکده های مهم حقوق و علوم سیاسی و علوم اجتماعی دانشگاه تهران مشغول به تدریس شدند و حال به شروع به کار دولت موسوم به اعتدال و نیز تغییر مدیریت در دانشگاه آزاد در حال عزیمت به این دانشگاه هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
میخوای دکتر فرهاد رهبر را ببرن اونجا تدریس کنه؟ خوشحال میشین!!1
نه مال شماها
Iran, Islamic Republic of
نه اونجا ارزونی فتنه گران و ارباباش
محسن
Iran, Islamic Republic of
اشتباه مثبت دادم.میلیون منفی حقشه...
دانشگاه آزاد ارث خانواده هاشمی نیست
تمام واحدهای آن با زمین های مجانی و مصالح ارزان قیمت در شهرستانها تشکیل شد
من خودم شاهد این قضیه بودم
خائن ها كه توي دانشگاه ها پر هستند.... چرا شما ناراحتين؟
Iran, Islamic Republic of
ریاست یک فوق لیسانس دانشگاه آزادی و دانشجوی دکتری دانشگاه آزاد بر دانشکده حقوق واحد پردیس را فراموش کردی !!!
ایشان کسی نیست جز فعال رده بالای فتنه یعنی دختر بابا
یعنی خانم فائزه هاشمی
واقعا فائزه با جرم امنیتی؛ شده رئیس دانشکده حقوق پردیس؟!
پسر بابا هم که مفت مفت حقوق میلیونی می گرفت
تهمت نزن دختر بابا رفته اونجا ساندویچ فروشی باز کرده
وزارت کردان رو چطور ؟
شما اول سابقه مرحوم کردان رو ببینید بعد صحبت بفرمائید. ایشان از دولت سازندگی .....
از اینجور کارا فقط در دولت قبلی ایراد داشت!!!
بند ليسانس از دانشگاه علمي كاربردي دارم ولي يكي از دوستانم كه فوق ليسانس دانشگاه آزاد است از من سئوال ميپرسد و رفع اشكال ميكند. بعد همين دوست عزيزم كه ميخواهم سر به تنش نباشد (شوخي كردم) ميرود و در دانشگاه آزاد شهر قدس درس حقوق ميدهد
دین خواه
مردم ، همه چیز را زیر نظر دارند ، دیروز به پیرمرد کشاورزی برخوردم ؛ می گفت : از خارج ، عده ای صهیونیست دنیا را علیه ما بسیج می کنند و در داخل هم یک عده آقازاده ی خائن ، با آمدن این دولت ،دوباره دور برداشتند .
United States
احیانا اسمش شریعتمداری نبود
علیپور
دانشجوی ارشد علوم سیاسی تهران مرکز هستم این ترم 3 تا استاد جدید برامون اوردن هیچی بلد نیستن بهشون می گیم قبلا کجا سابقه داشتین می گن هیچ جا از دفتر اقای هاشمی سفارش شدن.یکیشون فوق لیسانسه اون 2 تا هم دانشجوی دکترا و بجای درس دادن موضوع رساله شون را به ما به عنوان تحقیق تکلیف دادن.ایا سزاواره ما نصف حقوق مون رو بدیم هیچ چی هم یاد نگیریم.
خدا ازشن نگذره ان شائالله
دانشجویان تصمیم گرفته اند از آغاز سال جدید برخورد قاطعی با اساتید حامی خط فتنه و سکولاریسم در این دانشگاه داشته باشند تا انشاء الله اقداماتی که از زمان دکتر دانشجو آغاز شده بود و مورد تایید صد درصدی دانشجویان دانشگاه بود ادامه پیدا کند و وقفه ی چند ماه اخیر جبران شود
اعترافات واقعی و بدون شکنجه و ازار و اذبت که خبلی هم ارزش دارن!!!!!
آرش
سلام
خوب چه اشکالی داره؟
مشکل اخلاقی که ندارن!
من دانشجوی دانشگاه سوره هستم.
بیایید اونجا ببینید چه گل و بلبلیه !!
....
Iran, Islamic Republic of
جالب است که هاشمی و روحانی از دید شما نه منحرف نه خطر برای اسلام هستند چون لباس روحانیت دارند اگر یک دهم این رفتار از احمدی نژاد انجام شده حکم به قتل وی داده می شد چون در قاموس شما لباس روحانیت تقدس می دهد...
این 18 ماه که دانشگاه آزاد از دست هاشمی و خانواده اش در امان بود هاشمی و خانواده بی تاب بودند ...
علی
تدریس نکنند، پست دولتی هم که ممنوع، روزنامه و مجله هم نزنند، پس چطور زندگی کنند؟ وقتی کسی محکومیتش تمام می شود مانند باقی مردم شهروند آزاد قلمداد می شود.
Iran, Islamic Republic of
خوب چه اشکالی داره ؟
رمضان زاده در ایجاد آشوب و بلوای سیاسی فوق دکترا داره.
چی فکر کردید؟
کودتا؟!!!!!!

آخه یه چیزی بگو بگنجه! وقتی بهتون میگن بیسواد نگید چرا. به خاطر همین حرفاتونه دیگه.
Iran, Islamic Republic of
مگرتدریس هم غیرقانونی میشود ؟هراستای که سواد و تعهد دارد ، باید تدریس بکند . محروم کردن دانشجویان ازاساتید باسواد و فرهیخته به بهانه های سیاسی ، ظلم است .
United States
خودت جواب خودتو دادی. تعهد؟ یعنی به اینا میشه گفت متعهد؟
United States
وقتی محکومت رو گذرونده دیگه مشکلی نداره. حتما باید تا آخر عمر از هستی ساقط بشن.
انسانیت هم خوب چیزیه
جالبه والله. يعني اگه كسي به رييس دانشگاه آزاد هم توهين كنه و بلوا به پا كنه بعد از پايان محكوميتش دوباره ميزارن بياد دانشگاه كه همين كارهارو تكرار كنه؟
United States
وقتی شما فقط دنبال تهمت و تحقیر مهندس مشایی و دکتر احمدی نژاد باشید همین اتفاق میفته که منحرفین واقعی دارند آزادانه میگردند.
در دانشگاه ازاد شهرکرد یک دانبشجوی دکترا ریس دانشگاه جامع است مدیر گروه کارشناسی ارشد مدیریت هم دانشجوی دکتر است
اینا لیسانسه هاشون به دکترا درس می دن
دانشگاه آزاد هيچگاه اسلامي نبوده كه بخواد انقلابي هم فكر كنه. اين كه ديگه كاملا معلومه. دانشگاه آزاد فقط و فقط بر پايه پووووول ميچرخه. اونم پول جواناني كه خانواده هاشون با رنج و كم كم به دست ميارن و قلمبه تقديم اين واحد نامبارك ميكنند.