شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۲
با سخنرانی حجت الاسلام صدیقی و مداحی حدادیان؛

نخستین یادواره جانبازان شهید سال۹۲ برگزار می شود

شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب: 348533
دبیریادواره جانبازان شهیدسال ۹۲ گفت:این یادواره سه شنبه با حضور مسئولان کشوری و لشگری و با سخنرانی حجت الاسلام صدیقی و مداحی حاج سعید حدادیان برگزار می شود.
نخستین یادواره جانبازان شهید سال۹۲ برگزار می شود
به گزارش جهان، حسین اسرافیلی دبیر یادواره جانبازان شهیدسال ۹۲ گفت: مراسم گرامی داشت اربعین جانباز شهید علی شکراللهی و نخستین یادواره ۸۶ جانباز شهید سراسر کشور در سال ۹۲ سه شنبه برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: در این مراسم که باحضور مسئولان لشگری و کشوری و اقشارمختلف مردم بویژه خانواده بزرگ ایثارگران برگزاری می شود، حجت السلام صدیقی امام جمعه موقت تهران سخنرانی و حاج سعید حدادیان نیز مداحی خواهد کرد.

اسرافیلی با اشاره به تقارن اربعین شهادت جانباز قطع نخاعی علی شکراللهی با این یادواره گفت: شهادت جمع زیادی ازجانبازان ۷۰درصد درسال جاری ،پیدایش ایده برگزاری یادواره سالانه برای بزرگداشت جانبازان شهید درپایان هرسال را موجب شد وشورای مرکزی موقت جبهه جانبازان انقلاب اسلامی درماه گذشته برگزاری سالیانه چنین یادواره ای راتصویب کرد.

وی افزود: براساس آخرین آمار از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه تعداد ۸۷ جانباز ۷۰ درصد به جمع شهیدان انقلاب ودفاع مقدس پیوسته اند و ممکن است تا پایان سال به این تعداد افزوده شود.

دبیر نخستین یادواره جانبازان شهید سراسر کشور با تاکید بر ضرورت بزرگداشت یاد و خاطره جانبازانی که پس از سال ها تحمل درد ورنج ناشی ازعوارض جانبازی به جمع شهیدان سرفراز می پیوندند اضافه کرد: یادواره امسال به همت جبهه جانبازان انقلاب اسلامی وبا همکاری انجمن جانبازان نخاعی و دیگر تشکل های جانبازی و نیز با حمایت وپشتیبانی برخی نهادهای مسئول درامر ترویج فرهنگ ایثار وشهادت ازجمله بنیاد شهید و سپاه برگزار می شود.

اسرافیلی هم چنین ازهمکاری صدا وسیما با نخستین یادواره جانبازان شهید یادکرد و گفت: از آن جایی که جانباز شهید علی شکراللهی از فعالان رسانه ای درحوزه صدا و سیما بود حضور صدا و سیما در یادواره امسال پررنگ است وامیدواریم درسال های بعد هم پررنگ باشد.

جانباز قطع نخاعی حسین اسرافیلی در پایان از امت حزب الله دعوت کرد باحضور شکوهمند خود درمراسم اربعین جانباز شهید علی شکراللهی و ۸۶ جانباز شهید سال۹۲ که ازساعت ۱۵ تا ۱۷ روز سه شنبه ۲۰ اسفند در مسجد امام صادق(ع) برگزار می شود، بر ادامه راه مقدس شهیدان و جانبازان تاکید کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
روحشان شاد و یادشان گرامیباد
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمتشون کنه