چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱

10جلسه‌محرومیت‌برای عمل ضدصهیونیستی

چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب: 348064
اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) یکی از بازیکنان تیم فوتسال بلژیک را به دلیل حرکت ضد صهیونیستی در مسابقات قهرمانی اروپا ۱۰ جلسه محروم کرد.
10جلسه‌محرومیت‌برای عمل ضدصهیونیستی
به گزارش جهان به نقل از آسوشیتدپرس، یوفا اعلام کرده است این محرومیت به خاطر حرکتی است که عمر راهو بعد ازگلزنی دردیدار تیم فوتسال بلژیک مقابل رومانی در ماه ژانویه، چندین بار مرتکب شد.

با وجود این، محرومیت راهو دو برابر محرومیت پنج جلسه ای است که کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس به دلیل حرکت مشابهی از سوی نیکولاس آنلکا در نظر گرفت.

وی دسامبر گذشته در جریان دیدار وست بروم مقابل وستهام در جشن پس از گلزنی خوددست چپش را بر روی بازوی راستش گذاشت که این حرکت، ژستی ضدصهیونیستی محسوب می شود.

یوفا ازماه مه گذشته محرومیت حداقل ۱۰ جلسه را برای حرکات این چنینی که نام آن را نژادپرستانه گذاشته است، در حالیکه با حرکات نژادپرستانه تفاوت دارد و این نوعی اعتراض به اقدامات صهیونیست ها محسوب می شود،در مسابقات رسمی درنظرگرفته وفیفانیزمحرومیت حداقل ۵ جلسه ای را برای چنین رفتار هایی درخواست کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *