جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱۸
۳۳

هشدار! فتنه جدید از همدان کلید خورد

دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۰۱
کد مطلب: 347505
اينكه همدان را براي شروع كار انتخاب كردند مسبوق به سابقه است. اوج هتاكي و بي‌حرمتي‌هاي دوران اصلاحات به ارزش‌ها هم از همدان شروع شد. هاشم آغاجري از مجاهدين انقلاب اين شرارت را در آن دوران كليد زد.
هشدار! فتنه جدید از همدان کلید خورد
به گزارش جهان، رسالت نوشت:‌
اصولگرايان با پيروزي آقاي حسن روحاني، راهبرد؛ "حمايت مسئولانه، رصد هوشمندانه و نقد مشفقانه" را براي تحكيم مباني جمهوريت و اسلاميت نظام در پيش گرفتند. نامزدهاي اصولگرا به منتخب ملت تبريك گفتند و باب تعامل مثبت با دولت تدبير و اميد را باز گذاشتند.

پاسخ اين رويكرد از سوي دولت تدبير و اميد، بر كناري سه هزار مدير كارآمد در دولت‌هاي دهم و نهم بود و متهم كردن منتقدين دولت به بي‌سوادي و بي‌مهري‌هايي كه به مردم در اين مدت كوتاه از خدمت روا داشته مي‌شود.

آسيب تغيير مديريت‌هاي جوان و جايگزيني آنها با مديراني كه حداقل دو دهه از عرصه اجرا به دور بودند و دوران كهنسالي را مي‌گذرانند، اين بود كه دولت در اولين آزمون اجرايي خود در سطح ملي با ناكامي روبه‌رو شد و موضوع توزيع سبد كالا باعث آبروريزي‌هايي شد كه رئيس دولت مجبور شد از مردم به خاطر ناديده گرفتن كرامت آنها عذرخواهي كند.

اكنون دولت با تصويب بودجه سال ۹۳ مي‌رود فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها را اجرا كند. دشواري اجراي فاز دوم اگر از اجراي فاز اول بيشتر نباشد، كمتر نيست. اميدواريم اين اجرا آن قدر هوشمندانه باشد تا باعث عذرخواهي مجدد رئيس دولت نشود.

از هم اكنون نشانه‌هايي از ناديده گرفتن كرامت مردم مشاهده مي‌شود كه اگر دست‌اندركاران اجرا متوجه آن نباشند ممكن است به اعتبار دولت و اميدواري مردم به كار آمدي مسئولان دولتي آسيب برساند.

به نظر مي‌رسد از ابتداي شروع كار دولت جديد جرياني با انداختن چند عدد نخود در ديگ قدرت دولت، خود را شريك، همكار و اخيرا صاحب اختيار دولت معرفي مي‌كند. همين جريان كه به ظاهر خود را دوست معرفي مي‌كند در بزنگاه‌ها در آسيب زدن به اعتبار دولت ترديد نمي‌كند.

اين جريان در حال بازسازي روزنامه‌هاي زنجيره‌اي دولت اصلاحات است. شبكه‌اي كه بخش عظيمي از آن اكنون در رسانه‌هاي دشمن در اروپا و آمريكا خدمت مي‌كند. اين جريان به تقويت حضور در فضاي مجازي همت ويژه‌اي دارد و در صدد تست فضا و حساسيت‌سنجي مردم و مسئولين در خصوص ارزش‌ها و آرمان‌هاي انقلابي و اسلامي است. اين جريان با اهانت به خداوند متعال در غير انساني دانستن حكم قصاص به نوعي رونمايي كرد و اين آغاز كار است.

اين جريان درصدد است فضاي علمي دانشگاه‌ها را كه در مسير پيشرفت علمي گام برمي‌دارند تغيير دهد. تغيير مديران كارآمد دانشگاه‌ها و زدودن فضاي اعتدال از مراكز آموزشي و حركت به سوي افراط‌گرايي در دستور كار آنهاست.

اين جريان با احياي خانه احزاب و ثبت بيش از ۲۰۰ حزب در وزارت كشور درصدد احياي احزابي است كه در فتنه ۸۸ عليه نظام تا سر حد محاربه و بغي پيش رفتند و با شكست جنگ احزاب عليه نظام و مردم در ۹ دي ۸۸ مدتي در لاك خود فرو رفتند. اكنون دوباره از مخفيگاه‌هاي خود سر بر آورده و در حال باز توليد فتنه‌اي جديد هستند.

آنها در صددند سه نهاد حزب، رسانه و دانشگاه را در خدمت فتنه به كار گيرند و البته اين كار را در سه دهه گذشته بارها آزمايش كردند و با سد بصيرت مردم، دانشجويان، روزنامه‌نگاران وفادار به اسلام و نظام و از همه مهم‌تر با برخورد هوشمندانه حوزه‌هاي علميه و مراجع عالي‌ قدر روبه‌رو و مجبور به عقب‌نشيني شدند.اخيرا حضرت آيت‌الله العظمي مكارم شيرازي به برخي از رسانه‌ها هشدار دادند كه اگر چارچوب‌ها را رعايت نكنند عليه آنها افشاگري مي‌كنند. اين نشان مي‌دهد مرجعيت بيدار شيعه كه از مشروطيت تاكنون پاسدار حريم استقلال و آزادي و كرامت ايرانيان بوده، همچنان بيدار و هوشيار است و رنگ عوض كردن دشمن را در اشكال گوناگون رصد مي‌كند.اظهارات يك عنصر فتنه در همايش فصلي اصلاح‌طلبان در همدان نشان داد يك شتابزدگي در باز توليد فتنه جديد وجود دارد.

آنها صبر نمي‌كنند تا زمان استقرار آنها در مكان‌هاي جديد، طولاني شود.

آنها از "اعتدال" به عنوان يك ماسك براي پيشبرد اهداف افراطي‌گري خود در تخريب ارزش‌هاي نظام و انقلاب ترديد نمي‌كنند و از همه مهم‌تر مستظهر به پشتيباني آمريكا هستند. از زماني كه كاخ سفيد و وزارت خارجه آمريكا رسما از سران فتنه دفاع كردند و داغ ننگ و رسوايي را به پيشاني اهل فتنه زدند، آنها مثل مارهايي كه در فصل يخبندان بودند و حالا گرمي و حرارتي ديده باشند شروع كرده‌اند به جنب و جوش و همان حرف‌هاي نخ‌نماي گذشته را كه در زيرآوار خشم و فريادهاي ملت در قيام تاريخي ۹ دي دفن شد، دوباره تكرار مي‌كنند.

اينكه همدان را براي شروع كار انتخاب كردند مسبوق به سابقه است. اوج هتاكي و بي‌حرمتي‌هاي دوران اصلاحات به ارزش‌ها هم از همدان شروع شد. هاشم آغاجري از مجاهدين انقلاب اين شرارت را در آن دوران كليد زد. نگارنده به عنوان كسي كه شرارت منافقين و ضد انقلاب را طي سه دهه گذشته رصد كرده و با ادبيات خائنانه آنها آشناست به آقاي رئيس جمهور هشدار مي‌دهد مبادا افراطيون و اهل فتنه، حادثه ۱۸ تير سال ۷۸ و حوادث تاسف‌بار ۸ ماهه پس از انتخابات خرداد ۸۸ را تكرار كنند.

آقاي روحاني رئيس شوراي امنيت ملي كشور است. در اين مقام بايد از باب پيشگيري و آينده‌نگري از همين الان تصميم بگيرد. اگر او كاري نتواند بكند اين وظيفه به دوش ملت سنگيني مي‌كند تا همچنان كه در قيام ۲۳ تير ۷۸ و ۹ دي ۸۸ توطئه‌ها را خنثي كردند، دست‌اندركار خلق حماسه‌اي جديد باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ایرانی
Iran, Islamic Republic of
آقا چرا اسم همدان را خراب می کنید؟ اینهمه مبارز و مومن و متعهد را نادیده می گیرید؟ اینهمه خدمات ارزشمند و پایبندی به اصول مذهبی و ولایت فقیه را از سوی مردم همدان نادیده می گیرید واینگونه تیتر می زنید؟
United States
مشتی چه ربطی به همدان داره
اتفاقا منظور اینه که چون همدان و همدانی کارش درسته این فتنه گران رفتن اونجا
شما مثل اینکه خوشت میاد غلط کاری این فتنه گرارو ماله کشی کنیا
مردمش اعتراض کنند تا اسم همدان خراب نشه .
نام همدان خراب شدنی نیست مردم فهیم همدان عصر روز 7 و تمام روز 8 دی و 9 دی را در شهر بودند و آغاز گر حرکت 9 دی در کشور بوده اند
وقتی آقای روحانی فتنه گران را به کابینه اش راه داد انتظار نداشته باشید که بر علیه آنها حرف و یا اقدام کند این دوره امتحانی بود هم برای ملت و هم برای فتنه گران که ماهیت اصلی خودشان را به ملت نشان دهند در دور بعدی ملت راحت تر و شفاف تر به کسانی رای می دهند که آرمانهای انقلاب اسلامی و شهدای عزیز بخصوص امام شهدا را زیر پا نگذارند حافظ خون شهدا باشد. یک ولایتمدار واقعی باشد نه به زبان بلکه به عمل. وقتی روحانی خودش بله قربان گوی خاتمی و هاشمی است انتظار نداشته باشید فتنه گران ساکت باشند.
اگر مديران مد نظر شما اين همه توانمند بودند چرا وضع مملكت به اين روز افتاده است؟
درويش
خداوکيلي اگر تحريم هاي دشمن و خيانت بعضي سرمايه داران داخلي در اين دو سال اخير نبود،شما اصلاح طلبان چه حرفي براي گفتن داشتيد
....
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
حالا كه همه چيز از چين وارد مي كنيم چه اشكال داره يه تعداد هم مدير شايسته و بال لياقت از چين وارد كنيم شايد وضع توليد و اشتغال و اقتصاد مون بهتر بشه هااااااا؟؟؟؟؟
تازه با مزد خيلي كمتر از مدير هاي وطني كار مي كنند . يارانه هم نمي خواهند .
دنبال فتنه هم نيستند .
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
اشتباه نكن برادر توانمند هستند البته در خراب كردن اوضاع سياسي و اقتصادي و فرهنگي و نوكري اجانب .!!!!!!!!!!!1111
به این روزش انداختند سرمایه دارهایی که الان قدرت را بد دست گرفتند
اصلاً فرض كنيم توانمند نبودند.
هيچ كس حق فتنه گري يا استفاده از فتنه‌گران و عناصر ضد انقلاب را ندارد. اين كار يعني مبارزه علني با نظام جمهوري اسلامي.
اگر کمی عقل داشته باشی ، کسی ادعا نمی کند که همه مدیران در حد اعلی بودند ، بلکه ما میگوییم اینها در صدد هستند تا همه مدیران را کنار بزنند و در این بین و با همین بهانه ای که در گوش امثال شما فرو کردند ، نیروی خوب و ارزشی را هم کنار بزنند ...
دانشجو
پیشنهاد می کنم اگر مسئولین امر برخورد نکردند ، حزب الله همدان وارد صحنه شوند و این مزدوران را از شهر دارالمومنین بیرون کنند ...
تهرانی
مردم یعنی ملت بیدار .ازاولش می دانستند اینها برای خدمت نیا مدند.اومدند اون زخم 88که دربدنشان عفونت کرده به تصور باطل شان می خواهند درمان کنند . ولی کور خواندند .این ملت چنان این کثافات راازکشوراسلامی ایران برای همیشه پاک می کنند ودرزباله دان تاریخ می ریزند انشا الله
مدیران کارامد قبلی مملکتو به وضعی انداختند که باید مذاکرات سازشکارانه انجام بدیم و در صف سبد کالا جان بدهیم
باز باران ، با بهانه ،با پولهای فراوان ، هدیه شاه خبیثان . ان ملک عبداله ، ان دوستار اینان .......
میترا
این شگرده جدیده !

خود روحانی سکوت میکنه یا زیاد حرف نمیزنه و فقط به دیدار خانواده ی شهدا میره و ........


از اونور دوستان که تعدادشونم کم نیست هر روز یه حرفی میزنن و یه .........

خاتمی شد عبرت واسه روحانی ! که زیاد خودشو درگیر نکنه ! ماشاالله دوستان و سایتها و روزنامه ها و در گیر شدگان با چرب و شیرین دنیا زیادن !
با سلام
خیلی عالی بود! بسیار روشنگرانه و ظریف.
جهان .خيلي چرت مي بافي
این سنت الهی است که هر کس یا تفکر مدعی نجات را به صحنه ازمایش می کشاند ...مثل اینکه خدا می خواهد در این دوره چهار ساله پس ماندهای بی اعتقاد چپ وراست را که پشت سپر مبارزه وخط امامی بودن ویا حتی روحانی بودن وبیت امام بودن پنهان شده بودند به زباله دان تاریخ بفرستد قربان حکمتت برم خدا ..!!!
ه ف
United States
وقتی صدای حسینی های مملکت بر آید خواهید دید که این مثلا "روحانی" چگونه رنگ عوض خواهد کرد و ادبیاتش شبهه انقلابی میشود، ولی ما جنس فتنه را میشناسیم ، هر چقدر در نمک خوابیده باشد.
احمد علی جهانبین
آقایان آقاجری رضوی فقیه هرکه با آل علی در افتاد ور افتاد شک نکنید
Iran, Islamic Republic of
چی بوده قضیه همدان؟ تو متن که نبود چیزی
عمو جان عمر این دولت فقط و فقط 4 سال است. زنده باد احمدی نژاد. مرد بود. حرفی را زد و عمل کرد. الان همه منتظر انتخابات هستند دوباره او بیاید.
کسانی که 50 سال خانه دار نشده بودند خانه دار شدند و کسانی که توی 60 سال عمرشان بهشان چیزینداده بودند سهام و یارانه داد. اگر اینها مرد هستند فقط کار او را خراب نکنند.
احمدي نژادراست ميگي كشورروبه فلاكت كشيدخزانه كشوروخالي كردراس ميگي ولي معلوم نيس كجاعمومهربون بودحتماراي مياره برادربسيجي
مهدی
ایا همه تحلیل هایتان اینقدر ابکی است؟ چطور نتیجه گرفتید همه این 2 الی 3 هزار نفر مدیران برکنار شده به گفته شما همه مدیران کارامد بودند ؟ اگر شخص رییس چمهور قبلی به همراه کابینه اش و سایر مدیران کارامد بودند که امرور کشور با این همه مشکلات اقتصادی سیاسی اجتماعی و... مواجه نبود مسایل جناحی نباید باعث بشه چشم را بر واقعیات بست
آرش
سلام
من دانشجوی سال دوم دانشگاه سوره هستم.
توی دانشگاه ما گروههای وجود دارن که درحال تولید کلیپ های حماسی برای فتنه بعدی هستند.
چرا کسی باور نمیکنه؟؟؟
nima
منم دانشجوی همونجام.
واقعا وضع اسف باری داره.
البته این موردی که شما میگی من ندیدم چون رشته ام موسیقی نیست ولی دوستانم در رشته های هنری مشابه حرف شما رو زیاد میزنن.
واقعا توی سوره جه خبره؟
مدیر توانمند دولتهای نهم و دهم؟!!!!!؟!!! تو ایران زندگی میکنی؟ گزارشای احمدی نژادو خوندی؟ یه دست رو پیشونیت بذار ببین نمیسوزه؟
روحانی مچکریم...
محمود
از اسناد به نرخ تورم غیر رسمی ایشون مچکری
1 سال داره میگذره ایشون چه کار کرد ؟
اكبر
واقعاعجب ملتي داربم ...
alamdar
Iran, Islamic Republic of
در استان قزوین و در دانشگاه بین المللی امام(ره) هم طی یکی دو روز اخیر تمام معاونتها و مدیران میانی جابجا شدند