پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

مشاور اقتصادی روحانی در «پایش»

يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۱۳
کد مطلب: 347466
مشاور اقتصادی رئیس جمهور با حضور در برنامه تلویزیونی «پایش» تمام مسائل پیرامون یارانه نقدی را در سال آینده و فاز دوم هدفمندی را تشریح می‌کند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، هادی شریفی روابط عمومی برنامه پایش با بیان اینکه میهمان این هفته برنامه پایش مسعود نیلی، مشاور اقتصادی رئیس جمهور گفت: آقای نیلی تمام مسائل پیرامون یارانه نقدی در سال آینده و فاز دوم هدفمندی را در این برنامه تشریح می‌کند.

وی افزود: در این برنامه علاوه بر بررسی تحولات اقتصادی هفته گذشته بازار، نتایج نظرسنجی پایش خبرگان نیز در زمینه سقف درآمدی افراد مشمول دریافت یارانه نقدی اعلام و تحلیل می‌شود

شریفی با اشاره به اینکه نتیجه نظرسنجی این هفته برنامه پایش در تصمیم گیری دولت و مجلس برای شروع فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها بسیار مهم است گفت: سؤال نظرسنجی این هفته برنامه پایش نیز به این شرح است :به نظر شما در مرحله دوم هدفمند کردن منحصراً تا چه سقف درآمد ماهانه یارانه داده شود؟ ۱. تا یک میلیون ۲. تا ۱.۵ میلیون ۳. تا ۲ میلیون ۴. تا دو و نیم میلیون ۵. تا سه میلیون.

علاقه‌مندان به شرکت در نظرسنجی این برنامه می‌توانند از ظهر روز یکشنبه عدد گزینه مورد نظر خود را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۱۱ ارسال کنند. برنامه پایش یکشنبه‌ها ساعت ۲۳ از شبکه اول سیما پخش می‌شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *