پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲

‫دلیل جدایی قهرمان آسیا از دنیای جودو‬

يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۴
کد مطلب: 347428
محمدرضا رودکی گفت: من بعد از عمل جراحی بدنسازی را شروع کردم و قصد داشتم خودم را آماده کنم ولی ظاهراً آقای رستگار با من مشکل شخصی دارد و دوست ندارد که برگردم او در مصاحبه‌اش گفت که رودکی ۲ مصاحبه کرده و باید حرف‌هایش را تکذیب کند.
به گزارش جهان به نقل باشگاه خبرنگاران، قهرمان آسیا و عضو سابق تیم ملی جودو کشورمان اظهار داشت: رستگاری می‌گوید من دروغ می‌گویم در صوری که بنده سند و مدرک دارم و اگر دوست دارد آن‌ها را رو می‌کنم. ایشان گفته‌اند که رودکی باید بیاید در اتاق من بنشیند تا من برایش بزرگتری کنم. من اشتباهی نکردم که کسی بخواهد برای من بزرگتری کند من از زندگی شخصی‌ام راضیم و خدا را شکر موقعیت اجتماعی خوبی دارم و نیازی به جودو ندارم.

وی در ادامه افزود: بعضی‌ها با وجود من احساس خطر می‌کنند و دوست ندارند که من برگردم پس از دنیای جودو خداحافظی می‌کنم تا آقایان راحت باشند و بدون دغدغه به کارشان ادامه دهند.

رودکی در خصوص صحبت‌های آخوندزاده تصریح کرد: آخوندزاده شخصاً با من صحبت کرد و گفت وی که می‌خواهد از تمام پتانسیل جودو استفاده کند از من درخواست کرد که به تیم ملی برگردم ولی ظاهراً او از جانب خودش این صحبت‌ها را کرده و تاکنون از فدراسیون با من تماس نگرفته است.

وی همچنین اذعان داشت: اگر رستگاری می‌خواهد حرف‌هایم را تکذیب کنم باید بیاید بنشیند و صحبت کنیم تا حالا همچنین شاهکارهایی نداشتیم.یک سری مسائل به وجود آمده باید مشخص شود.

رودکی در پایان خاطرنشان کرد: آقای رستگار پشت صندلی نشست اما من جوانی و سلامتی‌ام را در جودو گذاشته‌ام.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *