جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۴

انتقاد بذرپاش به برخورد دولت با منتقدین

شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۱۳
کد مطلب: 347224
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: دولت یازدهم امنیتی‌ترین و کم‌صبرترین دولت بعد از انقلاب است.
به گزارش جهان، مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  فارس، اظهار داشت: برخورد دولت یازدهم با منتقدان در تاریخ خواهد ماند و تاریخ راجع به آن قضاوت خواهد کرد.

وی افزود: برخورد امنیتی با منتقدان و خلاف امنیت ملی تشخیص دادن انتقادهای آنها با هیچ قاعده منطقی سازگار نیست؛ آیا انتقاد از توافقنامه خلاف امنیت ملی است؛ آن هم دولتی که امنیتی‌ترین دولت پس از انقلاب است، این گونه تشخیص داده است که این انتقادها خلاف امنیت ملی کشور است.

نماینده مردم تهران در خانه ملت با طرح این پرسش که آیا اینکه در آستانه مذاکرات بگوییم خزانه کشور خالی است خلاف امنیت ملی است یا نقد چند صفحه کاغذ که توسط چند نفر نوشته شده است؟ تصریح کرد: آیا اینکه در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با توزیع نامناسب سبد کالا -که معلوم نیست با کدام توجیه عقلانی صورت گرفته و از کدام محل هزینه آن پرداخت شده- صحنه‌هایی خلق کنیم که برازنده کشورهای جنگ زده است و مردم را در صحنه بین‌الملل آنگونه نشان دهیم خلاف امنیت ملی است یا نقد توافقنامه‌ای که طبق اصل ۷۷ قانون اساسی باید به تصویب مجلس می‌رسید؟

بذرپاش ادامه داد: آیا اینکه وزیر خارجه کشورمان بگوید آمریکا با یک سلاح کار ما را تمام می‌کند خلاف امنیت ملی است یا نقد چند صفحه کاغذ که معلوم نیست با کدام منطق حقوقی نگارش شده است. آیا استفاده از فتنه گران و ایادی آنها -که اصلاً نظام را قبول ندارند چه برسد به دولت مستقر- در مشاغل مهم کشور خلاف امنیت ملی است یا نقد چند صفحه کاغذ که معلوم است که تدوین کنندگان آن از شایستگی‌های محوری صنعت هسته‌ای بی خبرند؟

وی اضافه کرد: آیا کم کاری، کم تحرکی و بعضاً بی‌تحرکی بسیاری از مسئولان دولتی که در بلند مدت کشور را بسیار به عقب خواهند برد خلاف امنیت ملی است یا نقد چند صفحه کاغذ که پیش نویس اولیه آن را آمریکایی‌ها تدوین کرده‌اند. آیا باز شدن فضای توهین به مقدسات و منتقدان، خلاف امنیت ملی است یا نقد چند صفحه کاغذ که معلوم نیست کجای آن منافع مردم عزیز ما تأمین می‌شود؟

نماینده مردم تهران افزود: آیا عزل و خانه نشینی و بی‌بهره شدن از نظرات بسیاری از مدیران و کارشناسان ضربه به کشور و خلاف امنیت ملی است یا نقد چند صفحه کاغذ که حتی یک حقوقدان هم حاضر نیست از آن دفاع کند؟

بذرپاش تاکید کرد: دولت یازدهم امنیتی‌ترین و کم‌صبرترین دولت بعد از انقلاب است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سیدمحمدعلی سیادت ازآبادان
United States
گوش اگرگوش من وناله اگرناله توست آن چه البته بجایی نرسد فریاد است.شما نمایندگان هم آسوده بخوابید طوری نمی شود برادر
Iran, Islamic Republic of
دولت یاس و توقف
100
بذر پاش ؟؟؟؟؟؟
Canada
تاريخ در مورد خيلى چيزها قضاوت كرد برون امده از دامن پاكترين دولت تاريخ!