جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

سانگ:آرسن ونگر براي من همچون پدربود

شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب: 347135
هافبک کامروني بارسلونا از روزهاي خوب خود در اين تيم سخن گفت و اعلام کرد که در انديشه ترک آبي - اناري‌ها نيست. او به ستايش از آرسن ونگر پرداخت و او را هچون پدرش دانست.
به گزارش جهان به نقل از نود، آلکس سانگ دو فصل قبل در حالي‌ که ستاره آرسنال در ميانه ميدان بود، از اين تيم جدا شد تا براي بارسلونا به ميدان برود. او در جمع آبي - اناري‌ها نتوانسته است انتظارها را برآورده کند و خبرهايي درباره جدايي او از بارسلونا در پايان فصل به گوش مي‌رسد.


اين بازيکن کامروني در فصل جاري تنها ۱۶ بار براي آبي - اناري‌ها به ميدان رفته است با اين حال تاکيد کرد که بارسا تيم مورد علاقه اوست و اين تيم را ترک نخواهد کرد. او در گفت‌وگويي که با روزنامه ال‌پائيس داشت، گفت: بارسلونا تيم مورد علاقه من است. اصلا به جدايي از اين تيم فکر نمي‌کنم. تمام تلاشم را مي‌کنم تا بهترين عملکردم را در تيم محبوبم به نمايش بگذارم. بارها گفته‌ام و الان هم مي‌گويم بوسکتس يکي از بهترين بازيکنان جهان در پست خود است. از اينکه در کنار او و ديگر بازيکنان بزرگ بارسلونا بازي مي‌کنم بسيار خوشحال هستم.


سانگ درباره مقايسه بارسلونا با آرسنال گفت: بارسلونا و آرسنال دو تيم متفاوت هستند. نمي‌توانم يکي از آنها را بهتر از ديگري بدانم چرا که من هم در آرسنال روزهاي خوبي را داشتم و هم اکنون در بارسلونا. بدون شک هيچگاه تجربه خوب خود در آرسنال و بارسلونا را فراموش کنم.


او درباره اين سوال که آيا از ترک آرسنال پشيمان نيست، گفت: به هيچ وجه. به صراحت بگويم که از جدايي‌ام از آرسنال و پيوستن به بارسلونا اصلا پشيمان نيستم. بايد بگويم که در آرسنال تجربه بسيار خوبي داشتم. در آن تيم مربي بزرگي چون آرسن ونگر وجود داشت. او براي من همچون پدر بود. ونگر چيزهاي زيادي به من آموخت. ليگ برتر انگليس بهترين ليگ جهان است و بازي در آن اصلا آسان نيست اما ونگر با راهنمايي‌هاي خود آن را براي من آسان کرد. الان هم با ونگر ارتباط دارم و گاهي اوقات با او تلفني صحبت مي‌کنم. روزهاي خوبي در آرسنال داشتم و اصلا نمي توانم اين تيم را فراموش کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *