کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بولت و ویلیامز بخت‌های اصلی جایزه لاروس

7 اسفند 1392 ساعت 20:24

دونده جامائیکایی و تنیسور زن آمریکایی در بین بخت های اصلی کسب جایزه لاروس که به برترین ورزشکار سال گذشته جهان اعطا می شود قرار دارند.


به گزارش جهان به نقل از مهر، یوسین بولت در حالی نامزد کسب جایزه برترین ورزشکار سال لاروس می شود که پیش از این در سال های ۲۰۰۹، ۲۰۱۰ و ۲۰۱۳ این عنوان را به خود اختصاص داده است.

رقیبان بولت برای کسب جایزه برترین ورزشکار سال لاروس، مو فرح دونده استقامت بریتانیایی، لبرون جیمز بسکتبالیست مطرح آمریکایی، رافائل نادال تنیسور اسپانیایی، کریستیانو رونالدو فوتبالیست پرتغالی و سباستین فتل راننده و قهرمان اتومبیلرانی فرمول یک جهان هستند.

در بخش برترین ورزشکار زن سال لاروس علاوه بر سرنا ویلیامز، نادین انگرر دروازه‌بان تیم ملی فوتبال زنان آلمان، میسی فرانکلین شناگر آمریکایی، شلی فریز پرایس دونده سرعت جامائیکایی، یلنا ایسینبایوا پرش کننده با نیزه روسی و تینا میز اسکی باز اسلوونیایی برای کسب این عنوان رقابت می کنند.

جایزه لاروس از سال ۲۰۰۰ هر ساله به برترین ورزشکار سال گذشته اعطا می شود. مراسم امسال ۶ فروردین ۱۳۹۳ در شهر کوالالامپور مالزی برگزر خواهد شد. آکادمی ورزش جهان لاروس که هیئت داوران آن را ۴۶ ستاره ورزشی تشکیل می دهند برنده این جایزه را انتخاب می کنند.

سال گذشته یوسین بولت جامائیکایی در بخش مردان و جسیکا انیس دونده بریتانیایی در بخش زنان جایزه لاروس را از آن خود کردند.


کد مطلب: 346732

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/346732/بولت-ویلیامز-بخت-های-اصلی-جایزه-لاروس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com