کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قتل عام ۷۰ ساکن یک دهکده؛کشتارجدید در آفریقای‌مرکزی؛

جناب پاپ! چرا ساکتید، چه کسی باید مانع مسلمان‌کشی مقلدان شما شود؟

6 اسفند 1392 ساعت 17:26

دهکده «گوین» در جنوبی غربی آفریقای مرکزی در بی رحمانه ترین حالت ممکن و در سایه سکوت مجامع مدعی حقوق بشر، هدف کشتار وحشیانه مسلمانان به دست گروهک افراطی «آنتی بالاکا» قرار گرفت.


جهان نیوز - عبدالله الماسی: شبه نظامیان مسیحیان افراطی «آنتی بالاکا» در تازه ترین اقدام خشونت بار خود با حمله به این روستای کوچک مسلمان نشین، بطرز وحشیانه ای هفتاد نفر از مردان، زنان و کودکان ساکن در این دهکده را قتل عام کردند.

به گزارش جهان، شبه نظامیان آنتی بالاکا پس از دستگیری مسلمانان آنها را روی زمین خواباندند و همه را به رگبار بستند و به آنهایی هم که زخمی شده بودن تیر خلاص زدند.

«مانوئل فانتن» مدیرمنطقه ای یونیسف در آفریقای مرکزی هم گفت: تاکنون بیش از ۱۵۰ کودک درخشونت های آفریقای مرکزی جان خود را از دست داده اند.

https://www.jahannews.com/images/docs/files/000345/nf00345063-1.jpg

شبه نظامیان آنتی بالاکا در آفریقای مرکزی خود را «آزاد کننده» می نامند؛ آنها با طلسم هایی که به تنشان آویخته اند کاملا قابل شناسایی هستند.

یکی از اعضاء این گروه افراطی مسیحی می گوید: این طلسمی که بر گردن دوستم آویزان است طلسم تیر کلاشینکف است یعنی شما اگر به او شلیک کنید تیر وارد بدن دوستم نمی شود چون طلسم آنرا بر گردن دارد.

رییس جمهور موقت آفریقای مرکزی هم که خود یک کشیش و عامل ترغیب مسحیان افراطی است، در جمع خبرنگاران ادعا کرد: شبه نظامیان مسیحی آنتی بالاکا از ما دستور نمی گیرند و در این زمینه و مهار آنها باید از فرانسه و اتحادیه اروپا کمک بگیریم.

https://www.jahannews.com/images/docs/files/000345/nf00345063-2.jpg

حال آنکه علاوه بر نیروهای بین المللی حاضر در این کشور، هزاران نیروی نظامی فرانسوی هم اخیرا به آفریقای مرکزی لشکرکشی کرده و نظاره گر نسل کشی مسلمان این کشور و البته زمینه سازی برای فعال شدن شرکت های صنعتی و معدنی خود برای استخراج و غارت منابع گرانبهای الماس و دیگر معادن این کشور هستند.

از سوی دیگر پاپ که رهبر معنوی مسیحان افراطی آفریقای مرکزی است، تاکنون هیچ واکنشی به جنایات دردناک و آدمکشی مقلدان خود نشان نداده است. این در حالی است که کارشناسان معتقدند دستور و پیام پاپ می تواند به راحتی گروهک افراطی «آنتی بالاکا» را از ادامه جنایت‌ها منصرف کند یا دست کم آنان را تحت فشار شدید قرار دهد و خلع سلاح کند.

و البته هیچ مقام بین المللی از جمله رئیس سازمان ملل هم تاکنون هیچ تقاضایی از پاپ نکرده و تنها در مواضعی نمایشی از جنایات آفریقای مرکزی ابراز نگرانی کرده و از اعزام 500 نیرو به این کشور خبر داده است، نیروهایی که اگر هزینه انتقال آنان هم تامین شود، بعید است که تا رسیدن آنان به آفریقای مرکزی، اثری از مسلمان در این کشور باقی مانده باشد.

هزاران مسلمان ساکن آفریقای مرکزی از ترس جان خود، خانه و اموال خود را رها کرده و به کشورهای همسایه گریخته اند.

اگر آفریقای مرکزی، بحرین، یمن، عربستان و... هم اوکراین بود؛ بی شک تاکنون آمریکا و اروپا زمین و زمان را به ریخته بودند تا رژیم مستقر را واژگون کنند؛ اما شوربختی برای مسلمان این کشورها این است که منافع غرب در نابودی آنهاست.

https://www.jahannews.com/images/docs/000345/n00345063-t.jpg


کد مطلب: 346412

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/346412/جناب-پاپ-چرا-ساکتید-کسی-باید-مانع-مسلمان-کشی-مقلدان-شود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com