شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲
۱

نظر غرضی درباره دولتی که ۵۱درصد رأی دارد

دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب: 346196
نامزد انتخاباریاست جمهوری با توجه به سختی های پیش روی دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی گفت: دولتی که ۵۱ درصد رأی دارد قطعا در اجرای اقتصاد مقاومتی ضعف دارد.
به گزارش جهان، سید محمد غرضی، وزیر اسبق نفت و کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری در گفتگو با گفتارنیوز با تأکید بر لزوم اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور، گفت: متأسفانه دولتی که تنها ۵۱ درصد از رای مردم را دارد وبه مخالفانش بهاء نمی دهد در راه اجرای اقتصاد مقاومتی قطعا ضعف خواهد داشت.

وی افزود: همه مسئولین از جمله مسئولین قوه قضائیه و مجلس باید به منظور توسعه اقتصاد مقاومتی کمک‌های لازم را به دولت داشته باشند.

غرضی گفت: من از خدا می خواهم که این دولت در مسائل اقتصادی مانند دولت های گذشته عمل نکند و در بحث کنترل تورم با توجه به اینکه اکثر جامعه و مسئولین به این موضوع خوشبین هستند به خوبی توسط دولت اجرا شود.

این کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری، افزود: اکثر اعضا مجلس در حال حاضر با دولت در حال همکاری هستند ولی این همکاری کافی نیست چرا که برای کنترل تورم و اجرای اقتصاد مقاومتی باید مجلس و دولت هم رای شوند.

وی در پایان با اشاره به وعده های دولت مبنی بر کاهش نرخ تورم در سال جدید گفت: خود آقای روحانی اعلام کرد که در سال آینده تورم را به ۲۵ درصد می رساند که اگر موفق شوند دستشان را می بوسم ولی اگر دولت نتوانست این آمر را محقق سازد و گرفتار شد همه از جمله مجمع تشخیص مصلحت نظام باید به یاری دولت بشتابند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اگر ذره ای انصاف داشته باشید معنای رأی 51 درصدی از بین 6 کاندیدا را خواهید فهمید!