پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

گمانه‌زنی از لیست جدید تیم‌ملی فوتبال

سهم سرخابی ها در لیست جدید تیم ملی برابر است
يکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۵۵
کد مطلب: 345929
به بازیکنان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس اعلام شد دوشنبه باید در اردوی تیم ملی باشند.
به گزارش جهان به نقل از شبکه ایران، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس تا روز چهارشنبه به دلیل تعطیلات لیگ تعطیل شد. از همین رو برخی از مسوولان تیم ملی در تماس‌‌های تلفنی به ۶ بازیکن پرسپولیس اعلام کردند که دوشنبه باید در اردوی تیم ملی حضور داشته باشند تا خود را برای بازی‌های این تیم آماده کنند.

این در شرایطی است که بازیکنانی مانند سیدجلال حسینی، مهرداد پولادی، محسن بنگر، محمد نوری، محمدرضا خلعتبری و رضا حقیقی در این لیست حضور دارند و حتی از آنها گذرنامه نیز گرفته شده اما فعلا خبری از پیام صادقیان نیست.

نکته حائز اهمیت اینکه از استقلال هم ۶ بازیکن در لیست جدید تیم ملی حضور خواهد داشت. پاسپورت ملی پوشان استقلال حدود دو هفته پیش از باشگاه تحویل گرفته شده است. میرشاد ماجدی، سرپرست استقلال در این خصوص به خبرنگار شبکه ایران گفت: حدود ۱۵ روز پیش از باشگاه پاسپورت ۶ بازیکن ما به نام های قاضی، پژمان نوری، امیرحسین صادقی، بیگ زاده، خسرو حیدری و آندرانیک تیموریان را خواستند که ما هم به مسوولان تیم ملی تحویل دادیم.

او درخصوص سوالی مبنی بر اینکه آیا به تازگی پاسپورت سیدمهدی رحمتی را نخواسته اند؟ چنین پاسخ داد: فعلا که خبری نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *