جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

واکنش‌تراکتورسازی‌به اتهام‌تبانی‌باراه‌آهن

يکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۴
کد مطلب: 345868
باشگاه تراکتورسازی با صدور بیانیه‌ای نسبت به حواشی دیدار تیمش و راه‌آهن و اتهام تبانی به این تیم واکنش نشان داد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، در بیانیه خود که آورده است: «انصاف نصف دین است. برای کسانی که دین را باور دارند، انصاف دستور قرآن و سفارش انبیاء و اولیاء است. عده‌ای در کمین تراکتور هستند تا بلافاصله بر آن حاشیه بیافکنند. حال چه منافعی بر حاشیه‌سازان مترتب است، الله‌یعلم.»

در ادامه این بیانیه آورده شده است: «به دنبال باخت دور از انتظار تراکتورسازی مقابل راه‌آهن متاسفانه حرف‌هایی دور از انصاف به گوش می‌رسد. کسانی که فوتبال را می‌شناسند، با نتایج دور از انتظار نیز آشنایی دارند. هر تیمی ممکن است با گل‌های زیاد پیروز شود یا ببازد و تراکتورسازی نیز از این قاعده مستثنی نیست. در این هفته نیز اتفاقات فوتبالی رقم خورد. طوری که استقلال صدرجدولی ۴ گل، تراکتور و صبای قم ۳ گل خوردند اما این که چرا در این میان برای تراکتورسازی حاشیه ایجاد شد و حرف‌وحدیث‌های غیرمنصفانه و حتی دور از شان ساخته می‌شود، جای تامل دارد.

تراکتورسازی در مقابل مس کرمان در جام حذفی بازی سنگینی انجام داد و موفق به کسب قهرمانی جام‌حذفی و سهمیه آسیا گردید. در این هفته هر چند که بازیکنان و کادرفنی کمافی‌السابق برای پیروزی به میدان رفتند اما حریف را دست کم گرفته و خوب ظاهر نشدند و گل‌های دقایق اولیه بازی را سخت کرد. به نظر می‌رسد تیم تراکتور بعد از کسب جام قهرمانی اشباع شده بود و لذا حریف را دست کم گرفت و انگیزه کافی را نشان نداد.

از طرفی راه‌آهن که برای فرار از سقوط می‌جنگید با انگیزه بسیار بالایی ظاهر شد و در نتیجه توانست بازی را ببرد. این واقعیت مطلب است که اهالی فوتبال بر آن واقف هستند. متاسفانه افرادی از این واقعیت‌های فوتبال برداشت‌های دلخواه خود را می‌کنند و اتهامات ناروایی را به باشگاه وارد می‌نمایند که هیچکدام واقعیت ندارد.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مشکوکه