سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

گودرزی: روحانی قول مساعد برای حمایت از تیم ملی داد

يکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب: 345759
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به دیدارش با رییس جمهوری گفت: مسایل و مشکلات را با ایشان در میان گذاشتم و رییس جمهوری قول مساعد برای همکاری و حمایت از تیم ملی دادند.
گودرزی: روحانی قول مساعد برای حمایت از تیم ملی داد
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، محمود گودرزی پس از برگزاری همایش همبستگی ملی در حمایت از تیم ملی فوتبال درجمع خبرنگاران بابیان اینکه روحانی توجه ویژه به آخرین وضعیت تیم ملی در راه جام جهانی و بازی های آسیایی اینچئون دارد، افزود: روحانی قول مساعد برای کمک به تیم ملی و کاروان اعزامی به بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی دادند و دستور لازم را در این خصوص صادر کردند.

وی درخصوص برگزاری همایش همبستگی ملی در حمایت از تیم ملی فوتبال نیز اظهارداشت: امشب جمع شده بودیم تا از تیم ملی حمایت کنیم در اینجا از تمامی کسانی که از تیم ملی حمایت معنوی و مادی کردند قدردانی کردیم و معتقدیم همه قابل تقدیر هستند.

به گفته وی حمایت از تیم ملی نیاز به یک همبستگی ملی دارد و افزایش انسجام ملی کمک می کند برای افزایش آرمان های ورزش توفیق حاصل شود.

وزیر ورزش و جوانان گفت:امیدوارم تیم ملی با این حمایت ها در جام جهانی از هویت ملی و دینی ما دفاع و بازی های خوبی را به نمایش بگذارد.

وی در باره پیش بینی عملکرد تیم ملی فوتبال در جام جهانی با بیان اینکه ویژگی و جذابیت ورزش غیرقابل پیش بینی بودن نتایج آن است، گفت: به همین دلیل نمی توان نتایج بازی های تیم ملی فوتبال در جام جهانی برزیل را پیش بینی کرد.

گودرزی تاکید کرد: امیدوارم تیم ملی فوتبال در برزیل شایستگی های خود را به نمایش بگذارد و از جایگاه فوتبال ایران به درستی دفاع کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *