شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۱

ادعای اماراتی‌ها با پاسخ جدی مواجه شود

جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب: 345352
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جزایر سه گانه ایرانی از قدیم الایام متعلق به ایران بوده است و هرگونه ادعایی مبنی بر مالکیت آنها با پاسخ جدی ایران مواجه خواهد شد.
به گزارش جهان، عوض حیدرپور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای ادعاهای مطرح شده از طرف کشورهای بیگانه نظیر قطر و سایر کشورهایی که گاه و بیگاه ادعاهایی را علیه منافع ایران طرح می‌کنند، نباید ارزشی قائل شد.

وی تصریح کرد: اگر این کشورها به شناسنامه خودشان مراجعه نمایند خواهند دید که در کشورهایی نظیر قطر و کویت حتی بسیاری از سکنه‌ای که امروزه بومی این کشورها هستند دارای اصالتی ایرانی هستند.

این عضو کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اگر گاه رفتاری از این دولت‌ها مشاهده می‌شود که این رفتار در تعارض با تمامیت ارضی ایران است باید این برخورد را رفتاری از طرف یک دولت که می‌خواهد خود را به هر نحوی در مجامع جهانی مطرح کند تعبیر کرد و این سخنان ارزشی بیشتر از این ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


هیچ غلطی نمی تونن کنن