شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

نظر کی‌روش درباره منچستر دیوید مویس

مشکل منچستر زمان است/ مویس به زودی نتیجه می‌گیرد
جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب: 345334
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران از دیوید مویس در منچستریونایتد حمایت کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، کارلوس کی‌روش که قبل از حضور در تیم ملی کشورمان، سال‌ها در تیم منچستریونایتد به عنوان دستیار با سرآلکس فرگوسن همکاری کرد، نسبت به شیاطین سرخ همیشه گفته که تعصب خاصی دارد.

وی در روزهای که پس از بازنشستگی فرگوسن از مربی کنونی اولدترافوردی‌ها یعنی «دیوید مویس» انتقاد‌های زیادی می‌شود، صحبت‌های بیان کرد که جنبه حمایت از این مربی و باشگاه با سابقه انگلیسی را دارد.

کی‌روش گفت: موفقیت منچستریونایتد همیشه بر پایه چند عامل بوده است. نخست ماهیت، ثبات و اعتماد، بعد باشگاه به تمام کسانی که نزد آن کار کرده‌اند، اعتقاد و ایمان داشته است. از این رو فکر می کنم باشگاه یونایتد در مقطعی سخت گرفتار شده اما همه ما امیدواریم به زودی همان من‌یونایتد پرقدرت را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم زمانی برای تجربه باید داده شود که با حمایت و اعتقاد بتوان تصمیمات درستی گرفت. اگر امروز کاری مطلوب انجام نمی‌شود باید ایمان داشت که فردا با شرایط بهتری انجام شود. از این رو فکر می‌کنم بحث من‌یونایتد بحث زمان است که فرصت به انجام کارها باید داده شود.

کی‌روش افزود: هیچ تردیدی نیست فصل جاری دوره سختی برای منچستریونایتد است.واقعا بحث تغییر مربی در آنجا کاری ساده نیست.اما من بسیار خوش‌بین هستم و تصور می کنم دیوید مویس به زودی براوضاع مسلط خواهد شد و تصمیمات درستی خواهد گرفت. آنوقت تیم همان نتایج خوب گذشته را خواهد گرفت.
- See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=۱۳۹۲۱۲۰۲۰۰۰۱۵۸#sthash.IkRm۰۴۱J.dpuf
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *