پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

بهترین کار جبهه پیروان از زبان کوهکن

پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب: 345238
نائب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: بهترین عملکرد مثبت جبهه پیروان خط امام و رهبری این بود که به تکثر داوطلبان اصولگرا در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کمک نکرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، محسن کوهکن نائب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری صبح امروز (پنجشنبه) در اجلاس سراسری جبهه متبوعش که در مجتمع فرهنگی حزب مؤتلفه اسلامی برگزار شد، به مورد عملکرد جبهه پیروان خط امام و رهبری در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پرداخت.

وی اظهار کرد: جبهه پیروان خط امام و رهبری ابتدا سه داوطلب برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری داشت که دو نفر دیگر بعدا به آنها اضافه شدند اما در انتها همه داوطلبین منصرف شدند و هیچ نماینده‌ای از جبهه برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا نشد.

نائب رئیس جبهه پیروان تاکید کرد: بهترین عملکرد مثبت جبهه پیروان خط امام و رهبری این بود که به تکثر داوطلبان اصولگرا در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کمک نکرد اما در انتخابات شورای اسلامی شهر تهران این اشتباه را مرتکب شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *