جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

مرحله جدید مذاکرات اسرائیل و فلسطین

چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب: 344977
منابع سیاسی رژیم صهیونیستی اعلام کردند که بنیامین نتانیاهو با حق بازگشت فلسطینی‌ها به سرزمین خود مخالف بوده و خواهان لغو حق بازگشت آوارگان در هرگونه توافق سیاسی آتی با طرف فلسطینی است.
به گزارش جهان، ایسنا به نقل از پایگاه خبری العهد لبنان نوشت: رادیوی رژیم صهیونیستی به نقل از منابع سیاسی گزارش داد که اگر آمریکا در خصوص حل و فصل درگیری‌ها میان اسرائیل و فلسطین پیشنهاد بدهد این پیشنهاد تنها از جانب واشنگتن و نه تل‌آویو خواهد بود.

به گفته منابع سیاسی مذکور بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با حق بازگشت فلسطینی‌ها به اراضی خود مخالف و خواهان لغو حق بازگشت در هرگونه توافق سیاسی آتی با طرف فلسطینی است.

این در حالی است که رادیوی رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع فلسطینی گزارش داد که آمریکا پیشنهاد داده لیستی از آوارگان فلسطینی که می‌خواهند در اراضی اشغالی مستقر شوند تهیه شود و احتمال دارد که رژیم صهیونیستی به جمعی از فلسطینی‌ها اجازه بدهد در اراضی اشغالی بمانند.

رادیو رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که احتمال دارد تل‌آویو با این مساله موافقت کند.

این پیشنهاد نشان‌دهنده مرحله جدیدی در مذاکرات صلح میان فلسطین و اسرائیل است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *