پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۹
۲۴
احتمال عرضه بنزین ۱۰۵۰ تومانی از پنجشنبه؛

جلسه غیرمنتظره روحانی با ۳۰ مدیر ارشد نفتی

دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب: 344529
رئیس انجمن جایگاهداران سوخت سراسر کشور با اشاره تجهیز تمامی جایگاه‌های سوخت برای هر گونه تغییر احتمالی نرخ از روز پنج شنبه یکم اسفند ماه، اعلام کرد: گمانه زنی‌ها حاکی از عرضه بنزین با دو نرخ جدید ۷۰۰ و ۱۰۵۰ تومانی است، ضمن اینکه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از تمام جایگاهداران درخواست کرده است که خود را برای افزایش قیمت بنزین با دو نرخ جدید آماده کنند.
جلسه غیرمنتظره روحانی با ۳۰ مدیر ارشد نفتی
به گزارش جهان، ناصر رئیسی‌فرد امروز در گفتگو با مهر با اشاره به تجهیز تمامی جایگاه های سوخت کشور برای تغییر احتمالی نرخ، گفت: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از تمام جایگاهداران درخواست کرده است که خود را برای افزایش قیمت بنزین با دو نرخ جدید آماده کنند.

رئیس انجمن جایگاهداران سوخت سراسر کشور با تاکید بر اینکه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی هنوز نرخ جدید بنزین را برای اعمال از روز اول اسفند به جایگاهداران اعلام نکرده است، تصریح کرد: اما گمانه زنی ها حاکی از عرضه بنزین با دو نرخ جدید ۷۰۰ و ۱۰۵۰ تومانی است.

این مقام مسئول با یادآوری اینکه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران برای تغییر نرخ جایگاه‌ها تنها با یک برنامه نویسی نرم افزاری می تواند تغییر نرخ را اعمال کند، بیان کرد: جایگاهداران سوخت سراسر کشور هم تابع تصمیم‌گیری‌ها و سیاست‌های جدید دولت و مجلس ورای اسلامی هستند.

وی همچنین با ارائه پیشنهادی به دولت و مجلس خواستار عرضه تک نرخی بنزین در جایگاه‌ها شد و خاطرنشان کرد: عرضه تک نرخی بنزین فساد و برخی از ناهنجاری را در حاشیه جایگاه های سوخت به حداقل کاهش می دهد.

جلسه غیرمنتظره روحانی با ۳۰ مدیر ارشد نفتی

به گزارش مهر، دكتر حسن روحاني صبحگاه امروز (دوشنبه ۲۸ بهمن) با حضور در ساختمان اصلي وزارت نفت، ضمن ديدار با مديران ارشد صنعت نفت، با آن ها به بحث و تبادل نظر پرداخت.

در اين ملاقات كه از ساعات اوليه صبح آغاز شد، دكتر روحاني با همراهي جمعي از وزاء و مسوولان ارشد دولتي از بخش هاي مختلف وزرات نفت بازديد ودر جلسه هيات مديره شركت ملي نفت ايران شركت كرد.

پس از نخستين سفر رييس جمهور به عسلويه و بازديد از پروژه هاي نفتي قطب انرژي ايران و نيز دومين حضورايشان در منطقه نفتي دارخوين و حالا شركت در جمع مديران صنعت نفت كشور در وزارت نفت، به نظر مي رسد دولت يازدهم نگاه ويژه و ارزشمندي به اين بخش داشته و نشان از توجه و عنايت دولت تدبيرواميد به اين حوزه مهم و استراتژيك دارد.

اميد مي رود كاركنان صنعت نفت اين توجه را ارج نهاده ودرتلاشي مضاعف در جهت توسعه كمي و كيفي فعاليتهاي اين مجموعه عظيم و تاثيرگذار بيش از پيش گام بردارند.

جلسه مشترک رئیس جمهوری با وزیر نفت و ٣٠ تن از مدیران و معاونان صنعت نفت هم اکنون در ساختمان وزارت نفت در حال برگزاری است؛ محمد نهاوندیان، رئیس دفتر رئیس جمهوری نیز در این جلسه حضور دارد.

براساس این گزارش، رئیس جمهوری آذرماه امسال در جریان سفر به پارس جنوبی از پروژه های نفتی قطب انرژی ایران بازدید کرد. همچنین دی ماه امسال در نخستین سفر استانی هیئت دولت به خوزستان، رئیس جمهوری از منطقه نفتی دارخوین بازدید کرد و در نشست مشترک با وزیر نفت و مدیران ارشد صنعت نفت در جریان روند تولید نفت و گاز در کشور قرار گرفت.

دولت برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها و افزایش قیمت حامل‌های مختلف انرژی، ١٢ کارگروه تخصصی ستاد هدفمندسازی یارانه ها را تشکیل داد که کارگروه ویژه انرژی به ریاست بیژن زنگنه، وزیر نفت تشکیل شده است.

حال سناریوهای قیمت بنزین سهمیه‌ای ۷۰۰ تومانی و آزاد ۱۰۵۰ تومانی روی میز دولت قرار گرفته است تا شاید پس از بازدید رئیس جمهور از وزارت نفت و بررسی آخرین تحولات، اخبار مهم در این باره در روزهای آینده اعلام شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
واااااااااااااااااااااااای تدبیل
کارگر
Iran, Islamic Republic of
تدبیر را .... واژگون کردند
سید حسن
United States
یادم میاد دولت تدبیر وامید قول ارزانی پس از 3ماه شروع کارشان رادادند ولی اکنون جلسه غیر علنی نفتی برای بیشتر ارزش دادن به ذخائر زیر پای ملت است .راحت باشید شما که گرانی را حس نمیکنید ما هم انشاا...
طاها
....مسئولین که تنها هنرشون افزایش تورم و گرانی هستش و غنی تر کردن ثروتمندان جامعه و فقیر تر شدن ضعفا و افزایش فاصله طبقاتی جامعه.....
اللهم عجل لولیک الفرج
.... بخاطر این ظلم بر فقرا مسئول خواهد بود
دوباره همه چی گرون میشه
نزدیک عید وقت گرون کردن بنزینه آخه ؟
مهندس برق
Iran, Islamic Republic of
تکلیف اونایی که بنزین 400تومانی تو کارتشون ذخیره کردند تا ایام عید بتوانند بخشی از سوخت سفر نوروزی را تامین کنند چی میشه...؟؟؟؟؟؟ .....واقعا از این همه تدبیر دارم می میرم....
تدبیری سالم اجرا خواهد خدایت قوت دهد اقتصادرا واقعا مقاومتی کردی یک کم دیگه صبرکن
جلسه غیرمنتظره !!! برای چه کسانی ؟؟!! برای خبرنگاران ویاآنهائی که دنبال بعضی حقایق دروزارت نفت هستند ؟؟
ايراني
Iran, Islamic Republic of
اگر احمدي نژاد اين كار را كرده بود ، بيچاره را بمباران تبليغاتي ميكردند. تو خيابون ، تو تاكسي ، تو روزنامه ها ، تو سخنراني ها ، تو سايت ها ، تو...
اره میگفتند رفت ....
البته خسته نباشند دستشان درد نکنه اما این کار چه دردی را از کجا دوا میکنه؟!!!وزارت متمول وشیک نفت که همیشه اماده پذیراییه در ضمن هرقدر بی خبر بعیده که جناب وزیر بی اطلاع باشند!!کاش اقای روحانی سرزده به برخی از مراکز خدماتی ویا بیمارستانها ویا مدارس ویا حتی ادارات اموزش وپرورش سر کشی کنند که مشکل فراوان دارند!!!
....دوست عزیز نکنه هنوز شبا خوابشو می بینی دهنه همه رو سرویس کردین صبح ظهر شب احمدی احمدی میکنین
بی ادب !!!دقت کنین هکه اونهایی که مخالف احمدی نژادند اختیار زبان ودهانشان را ندارند!!!!
چه غیر منتظره ائی ویا سرزده دو روز بگیر وببند راه انداخته اند که رئیس جمهور می خواهد بیاید در دولتهای گذشته هم اینگونه تدبیر نمی شد.
تکذیب شد
.... روز قیامت یقه تان را سفت می چسبم
حامد
..... سهم ما را هم می داد
نفتی
چگونه غیر منتظره است که حداقل چند ساعت قبل از ملاقات خبر بازدید آقای روحانی از وزارت نفت برروی برخی سایت ها مانند خبرگزاری فارس بود.
آیا اینهم مثل خبر بازدید غیر منتظه از منزل مثلاض فلان جانباز است که قبل از حضور کلی خبرنگاران برای پوشش درآن محل حضور دارند
محمد
دوستان کم کم آماده باشیدازطرفداران روحانی که هی میگفتن روحانی مچکریم بشنوید روحانی بای بای روحانی بای بای
Germany
من به روحاني راي ندادم و راي هم نخواهم داد اما اين قيمت ارزان سوخت (گازوييل در تركيه حدود هفت هزار تومان هر ليتر است) ايران را بيچاره ميكند البته الان هم دولت از روي تدبير نيست كه ميخواهد بنزين را گران كند بلكه پول ندارد و كار ديگري هم بلد نيست. به هر حال بهترين كار همين نرخ آزاد سوخت براي خودروها است آنهم به صورت آزاد و كار مهم ديگر هم كه بايد حتما انجام شود حذف كليه يارانه ها بدون استثناء و همزمان ايجاد صندوق حمايت از مستمندان وااااااقعيييييي و در آنصورت ميشود به هر مستمندي تا پانصد هزار تومان هم به راحتي پرداخت كرد اما حالا پورشه سواران شش درب بنزين مفت را در خيابانهاي تهران براي خالي كردن عقده هاي حقارتشان ميسوزانند و دودش را در حلق خلق الله فرو ميكنند و با پول يارانه هايشان هم به ريش بقيه ميخندند
چرا ناراحت میشی عزیزم . مگر شماها بعد از یه دهه هنوز قربون صدقه خاتمی میروید کسی چیزی بهتون میگه که این عزیز طرفداری احمدی نژاد را کرده و تو ناراحت شدی؟شما همش میگید احمدی نژاد گند زده و پدر همه را درآورده و ...من یخورده آی کیوم پائینه . میشه چند تا از این گندهایش را برای من بگی من هم بفهمم.اسم بیار.
Iran, Islamic Republic of
بخونید دولت تدبیر : ....
روحانی متاسفیم