پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

چه کسي بوکس را احيا کرد؟!

دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب: 344517
انتخابات بوکس نزديک است و اين در حالي است که شرايط براي فدراسيون نشين‌ها بسيار دشوار شده و انگار خيلي ها کمر به برداشتن ناطق از اين رشته برداشتند.
 به گزارش جهان به نقل از روزنامه نود، انتخابات بوکس نزديک است و اين در حالي است که شرايط براي فدراسيون نشين‌ها بسيار دشوار شده و انگار خيلي ها کمر به برداشتن ناطق از اين رشته برداشتند. بدون اغراق بايد گفت در اين ميان بسياري از اهالي اين رشته که خود را دلسوز بوکس مي‌دانند در چند هفته گذشته واقعا در حق رئيس چندين ساله فدراسيون‌شان بي‌انصافي کردند. البته برخي از برنامه‌هاي سيما هم که به هر ترتيبي شده به دنبال رد شدن از برخي مسائل هستند نيز در اين ميان نقش بسزايي را ايفا کرده و اتفاقا زنگ شروع اين ماجرا را زده اند.

بي‌انصافي است که زحمات ناطق نوري را در اين ميان ناديده گرفت و قطعا اين برخورد با وي نمي تواند به سود جامعه محروم بوکس باشد. درست است که زمان رياست او در فدراسيون به اتمام رسيده ولي نبايد در اين ميان مردانگي را نيز ناديده گرفت. مردانگي هيچ وقت نخواهد مرد و برخي منتقدين که بهتر است انها را مخربين بناميم نبايد اينگونه چشم‌هايشان را ببندند و با تازيانه انتقاد به پيکر نه چندان قوي بوکس بزنند. ظاهرا برخي ها فراموش کردند که بوکس از کجا به کجا رسيده است. رشته‌اي که بسياري آنرا نادرست مي دانستند با کمک چه کسي به اين جا رسيده است؟! انگار يادشان رفته که حتي نمي‌توانستند يک مبارزه برگزار کنند و حتي تيمي را براي حضور در ميدان‌هاي بين‌المللي به خارج از کشور بفرستند.

چه کسي يا کساني براي اين رشته بودجه گرفتند؟! چه کسي تمام اعتبار سياسي اش را خرج بوکس کرد؟! آيا اگر خود اين مدعيان به جاي ناطق نوري بودند و رکورد حضور در مجلس را يدک مي‌کشيدند بازهم در ورزش مي‌ماندند؟!

به هر حال اميدورايم برخي از اين افراد که واقعا با بياناتشان به بوکس ضربه مي‌زنند اجازه دهند مسئولين فهيم وزارت ورزش و جوانان کارشان را انجام دهند و انتخابات را در فضايي عادلانه برگزار کنند. خوشبختانه وزارت ورزش در چند ماه اخير نشان داده که واقعا بي طرف است و انتخابات خوبي را برگزار کرده است. در پايان آرزو مي‌کنيم برخي رسانه‌ها هم که تنور اين موضوع را گرم مي‌کنند و آب در آسياب منتقدان مغرض مي‌ريزند به رسالت شان بيشتر توجه کنند و هوشيارانه‌تر با موضوع برخورد کنند
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *