جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۶
۷

حرف زشت نزنم کسی چه می‌داند من هم هستم!

دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۳۶
کد مطلب: 344408
حرف‌های ناپسند بازیگر فیلم «طبقه حساس» که جایزه جشنواره را هم به خاطر همین فیلم به دست آورد، بدجوری عوامل سازنده این فیلم را دچار دردسر کرد. زیرا تلاش می‌کردند تا در نزد رسانه‌های گروهی به نحوی حرف‌های زشت او را توجیه کنند و جواب‌های سربالا بدهند و خلاصه مدتها به رفع و رجوع این سنگ افتاده در چاه بودند.
حرف زشت نزنم کسی چه می‌داند من هم هستم!
به گزارش جهان به نقل از کیهان، تجربه ثابت کرده است که این بازیگر با دیدن میکروفون، الفاظی را به زبان می‌آورد که نه در شان سینمای ایران اسلامی است، نه در شان جشنواره فیلم فجر و نه در اندازه بازیگری که جایزه هم گرفته است. کلماتی که حالتی روان پریشانه داشت و متاسفانه قابل بازگو کردن نیست.

حداقل این است که بازیگر بگوید من برای خنداندن تماشاگر همه تلاش خودم را می‌کنم و نه اینکه بگوید....

متاسفانه در مراسم اختتامیه هم جناب فیلمساز و بازیگر جنبه دیگری از روان‌پریشی خود را به نمایش گذاشت.

این در شرایطی بود که وی جایزه‌اش را دریافت کرده بود و باید می‌رفت و می‌نشست سرجایش اما از آنجا که صحنه جذاب است و از این مکان می‌توان حرف‌هایی زد که برای رسانه‌های بیگانه خوش آیند باشد، این آقا هم ول کن نبود و افتاده بود به چرت‌وپرت گویی در باب تولید سیمرغ در خانه‌اش.

این جملات آنچنان زشت و دور از عرف بود که کسی حتی نخندید. اما بازهم ادامه داد.
همین جناب بازیگر در یکی از سریال‌هایش درماه مبارک رمضان شعری از «یاکوس کامیانلیس» شاعر یهودی و مرثیه‌سرای یهودیان در جنگ جهانی دوم را در تیتراژ سریال‌هایش به نام شعری از خودش دکلمه می‌کرد؛ موضوعی که علی‌رغم تذکر به رسانه ملی هنوز توجهی به آن نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شهروند طبری
Iran, Islamic Republic of
با سلام
جماعت هنرپیشه ها همان دلقک های باستانی اند در لباسی وهیئتی تازه!حرف های آقای سروش راد رباره وضعیت هویتی واجتماعی هنرپیشگان اروپای قرن هفده وهجده بخوانید که اینها را آدم حساب نمی کردند! همه یک جوری عقده های شهرت طلبی دارند به جز اندکی که نهایتا از این حرفه جدا می شوند.فیلم سازی با فساد آمیخته شده وباید مبانی را تغییر داد!
مجید مجد
United States
بابا سروش فقط درباره اینجور مسائل اظهار نظر نکرده بود که حالا دیدیم اما طبیعیه چون یحتمل از بس که با گوگوش زیاد گشته این اتفاق افتاده
مهندس برق
Iran, Islamic Republic of
از کوزه برون همان تراود که در اوست...
حمزه
Iran, Islamic Republic of
شهر که به هم بریزه، قورباغه می شه
هفت تیر کش

باید به فکر تقویت جشنواره عمار باشیم تا امثال این آقایان ادب بشوند
نیما
آدم ضایعی هستش.
یه دلقکه کامله که فقط باید بهش خندید، حالا چرا جایزه گرفته خدا میدونه !!
حواستون باشه اگه با زن بچه تو خیابون این آقا را دیدید سریع از اون مکان دور بشید چون ممکنه ایشون بخواد برای خنده .......
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
عطاران یکبار گفت که من متعلق به سینمای سخیفم !!
و چه راست گفت !!