پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۵

بیعت زن فعال مغربی با رهبر داعش+عکس

يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۶:۵۷
کد مطلب: 344128
من و خواهرم اسامه آلمانی فکر کردیم که برخلاف هر مردی که می‌ترسد و خودی نشان نمی‌دهد، با وجود هزاران مایل دوری با دولت اسلامی در عراق و شام امیر مؤمنین آن ابوبکر بغدادی قرشی مبایعت کنیم.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، روزنامه "هسپرس" چاپ مغرب فاش کرد که جلسه‌های گفتگوی فکری داخل زندان‌های این کشور در نهایت منجر به پیوستن زندانیان به گروهک تروریستی دولت اسلامی عراق و شام موسوم به "داعش" در سوریه شده است.

براساس اطلاعات منتشر شده در این روزنامه، خانم «فتیحه حسنی» ملقب به "ام آدم المجاطی" از فعالان سیاسی مغرب و سلفی‌های این کشور به همراه دوست خود «اسامه آلمانی» با گروهک تکفیری داعش در سوریه بیعت کرده است.


«اسامه آلمانی» و «فتیحه حسنی» فعال سیاسی مغربی

"هسپرس" در گزارش خود اعلام کرده که اکثر زندانی‌های سلفی در جلسات مناظره فکری که در داخل زندان برگزار می‌شود شرکت کرده و دیگر زندانی‌های قدیمی که اکنون آزاد شده‌اند به این جلسات می‌پیوندند و از پیوستن به گروه دولت اسلامی عراق و شام سخن می‌گویند.

ام آدم که پیش از این سخنان افراط‌گرایانه وی باعث جنجال شده بود در اوایل ماه جاری اعلام کرد که او و خواهرش معروف به «اسامه آلمانی» با "دولت اسلامی عراق و شام" بیعت کرده‌اند.



این زن سلفی در نامه‌ای نوشته است: "من و خواهرم اسامه آلمانی فکر کردیم که برخلاف هر مردی که می‌ترسد و خودی نشان نمی‌دهد، با وجود هزاران مایل دوری با دولت اسلامی در عراق و شام امیر مؤمنین آن ابوبکر بغدادی قرشی مبایعت کنیم".

بیعت این فعال زن مغربی باعث بروز جنجال در بین سیاسیون و فعالان اجتماعی این کشور آفریقایی شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خدا لعنت کند انسان های تروریست را که در عصر پیشرفت انسان را مثل گوسفند ضبح می کنند.
خدا لعنتشون کنه
شاید امریکایی ها دیگر خطر اصلی نیستند!!این گروهها و سلفی ها خطر جدی هستند
آی کیو گروههای تروریستی همشون از صهیونسیتها وامریکایی ها حمایت میشن اصلا منشا این گروهها از امریکا صهیونیستا و عرباست
Iran, Islamic Republic of
اینها دست پرورده همان امریکا هستند.