جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

خوشحالم بعد از ۴۳ سال جام به تبريز آمد

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب: 343977
مدافع تيم فوتبال تراکتورسازي گفت: اين چهارمين عنوان قهرماني من با تيم‌هاي مختلف در جام حذفي بود.
به گزارش جهان به نقل از فرشيد طالبي در گفت‌وگو با فارس، در خصوص قهرماني تراکتورسازي، اظهار داشت: خدا را هزار مرتبه شکر مي‌کنم زيرا روزي که به اينجا آمديم قول داديم که يک قهرماني براي هواداران هديه کنيم.

وي افزود: اين جام در ويترين افتخارات باشگاه تراکتورسازي خالي بود که خوشبختانه بعد از ۴۳ سال به آن دست پيدا کرديم.

مدافع تيم تراکتورسازي در خصوص غيبت خود در مسابقه شب گذشته، گفت: دليل بازي نکردنم کسالت بود ولي خودخواهي است که بخواهيم فکر کنيم که حتما بايد در اين ديدار، بازي مي‌کرديم. بهتر بود جايي که به ما احتياج مي‌شد به ميدان مي‌رفتيم که انصافا تمامي بچه‌ها خيلي تلاش کردند.

طالبي با تأکيد بر اينکه يکي از پرافتخارترين بازيکنان جام حذفي است، گفت: اين چهارمين تيمي است که در جام حذفي با آن قهرمان شدم و پيش از اين با فجرسپاسي هم در جام حذفي قهرمان شده بودم.

مدافع تراکتورسازي در پايان در خصوص اينکه آيا اين تيم مي‌تواند در آسيا موفق شود يا خير، گفت: اين روحيه به ما کمک مي‌کند و اعتماد به نفس‌مان دوچندان شد. اميدوارم که از اين تيم حمايت شود تا بتوانيم در آسيا هم موفق شويم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امیر
افرین خیلی خوب بود تبریک میگم به اذربایجانی ها