سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱
۲

واشنگتن: پوتین تصمیم‌گیرنده در مصر نیست

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب: 343796
وزارت خارجه آمریکا با انتقاد از حمایت روسیه از نامزدی ژنرال السیسی در انتخابات ریاست جمهوری مصر تاکید کرد که مردم مصر باید آینده خود را تعیین کنند نه رئیس جمهور روسیه. خبرگزاری فارس: واشنگتن: پوتین تصمیم نمی‌گیرد که چه کسی در مصر حکومت کند
به گزارش جهان، فارس به نقل از نهارنت نوشت: آمریکا از حمایت ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه از عبدالفتاح السیسی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری مصر انتقاد کرد.

واشنگتن همچنین تاکید کرد که روابط تاریخی آمریکا-مصر که طی تحولات اخیر در مصر دستخوش تغییر شده بود هیچ آسیبی ندیده است.

ماری هارف سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: البته ما از یک کاندیدا حمایت نمی‌کنیم و به صراحت بگویم این درست نیست که واشنگتن یا آقای پوتین تصمیم بگیرند چه کسی بر مصر حکومت کند.

این مردم مصر هستند که باید در این زمینه تصمیم بگیرند.

براساس این گزارش، ولادیمیر پوتین در دیدار خود با السیسی وزیر دفاع مصر که به مسکو سفر کرده است صراحتا از نامزدی او در انتخابات ریاست جمهوری مصر حمایت کرد.

پوتین در این دیدار به السیسی گفته بود که از طرف خودم و مردم روسیه برای شما در انتخابات ریاست جمهوری آرزوی موفقیت می‌کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


قاسم
یکی نیست به امریکا بگه خب همین نسخه رو برای سوریه چرا اجرا نمیکنی و نمی گذاری مردم سوریه خود رییس جمهورشان را انتخاب کنند ادامه این ساست های دوگانه تا کی ؟
مرتضی
واسم سوال شده!

یعنی آمریکا و روسیه خودشونو به زحمت میندازن واسه دموکراسی و دل سوزی مردم مصر هزینه می کنند ! !

اونوقت چی گیرشون میاد؟ بعدش اگه نامزد مورد نظرشون رای نیورد میرن "فتنه" میکنند؟؟