چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۴

رتبه یک کشتی‌گیر مازندرانی در رنکینگ فیلا

پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۲۵
کد مطلب: 343634
دبیر هیئت کشتی مازندران گفت: رضا یزدانی کشتی‌گیر مازندرانی در رتبه نخست رنکینگ فدراسیون جهانی کشتی (فیلا) قرار گرفت.
به گزارش جهان، غلامرضا نوری‌زاده امروز در گفت‌وگو با فارس بیان داشت: در جدیدترین فهرست فدراسیون جهانی کشتی(فیلا) اسامی هشت کشتی برتر اوزان مختلف معرفی شد که کشتی‌گیر مازندرانی در بالاترین رنکینگ جای گرفت.

وی با اشاره به جایگاه خوب کشتی‌گیران مازندرانی در رنکینگ جهانی فیلا افزود: رضا یزدانی کشتی‌گیر مازندرانی وزن 97 کیلوگرم که موفق به کسب مدال طلای مسابقات جهانی 2013 بوداپست مجارستان شد، بالاتر از دیگر کشتی‌گیران در جایگاه نخست این وزن قرار گرفت.

نوری‌زاده تصریح کرد: در این رنکینگ عزت‌الله اکبری دیگر کشتی‌گیر مازندرانی وزن 74 کیلوگرم که دارنده مدال نقره رقابت‌های جهانی است نیز در رده دوم جهانی جای گرفت.

دبیر هیئت کشتی مازندران گفت: مسعود اسماعیل‌پور دیگر کشتی‌گیر مازندرانی در رتبه چهارم وزن 61 کیلوگرم و کمیل قاسمی نیز در وزن 125 کیلوگرم در رده دهم رنکینگ جهانی قرار گرفت.

وی در پایان با اشاره به حضور پنج کشتی‌گیر مازندرانی در جام بین‌المللی یاشاردوغو ترکیه خاطرنشان کرد: در این مسابقات که روزهای 26 و 27 بهمن در استانبول برگزار می‌شود، کشتی‌گیران مازندرانی به روی تشک می‌روند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *