پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

تهدید رژیم صهیونیستی به ترور مبارزان غزه

يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب: 342971
دو فلسطینی در حمله هوایی امروز به مرکز نوار غزه زخمی شدند و در پی آن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت که مبارزان فلسطینی غزه را هدف می‌گیرد.
به گزارش جهان، فارس به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای الحیات نوشت: منابع پزشکی فلسطین اعلام کردند که در حمله امروز اسرائیل به مرکز نوار غزه دو فلسطینی زخمی شدند که حال یکی وخیم است.

أشرف القدرة، سخنگوی وزارت بهداشت دولت حماس گفت: یک هواپیمای شناسایی اسرائیل یک دستگاه موتور سیکلت را در بیت لحم در مرکز نوار غزه هدف گرفت که به زخمی شدن یک مبارز فلسطینی منجر شد که یک ساق پای آن کاملا قطع شده است و یک عابر فلسطینی نیز در این حمله زخمی شد.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای تاکید کرد که در این حمله هوایی عبدالله خرطی یکی از اعضای اصلی کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین هدف گرفته است.

ارتش اسرائیل گفت: خرطی که متولد سال ۱۹۸۵ است در چندین عملیات موشک پراکنی علیه اسرائیل دست داشته است و از ابتدای سال جاری میلادی ۳۳ فروند موشک به سوی اسرائیل شلیک کرده است.

تنش‌های اخیر بین غزه و فلسطین اشغالی نگرانی‌ها درباره وقوع جنگی جدید بین دو طرف را تشدید کرده است.

موشه یعالون، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه گفت که تل آویو به تعقیب همه فعالان در غزه که قصد ضربه زدن بر امنیت اسرائیل دارد، ادامه می‌دهد.

یعالون افزود: ما نمی‌توانیم به هم ریخته شدن اوضاع زندگی هموطنانمان را تحمل کنیم و با همه قدرت با آنهایی که به دنبال ضربه زدن به اسرائیل هستند مقابله می‌کنیم و بهای سنگینی برای کار خود خواهند داد.

وی مقامات حماس را مسئول موشک پراکنی مبارزان فلسطینی به سرزمین‌های اشغالی خواند و گفت: ما برای حفظ امنیت منطقه جنوب هر کاری خواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *