جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

کمک‌ دانشجویان ایرانی به آوارگان سوری

يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب: 342770
دانشجویان ایرانی کمک‌های بشردوستانه برای آوارگان و جنگ زدگان سوری ارسال کردند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، به همت مرکز بین المللی فردایی بهتر و بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، کمک‌های جمع آوری شده برای آوارگان آماده ارسال برای آوارگان سوری شد.

در این برنامه که در مسجد دانشگاه امیرکبیر و با حضور رسانه‌های عربی از قبیل المیادین، الاتجاه، العالم و سایر شبکه‌های عربی زبان برگزار شد، دانشجویان اقدام به بسته بندی لباس‌ها و پتوها کرده و آماده حمل در هواپیما کردند.

علیرضا متاجی مسئول ستاد حمایت از آوارگان و جنگ زدگان سوری مرکز بین المللی فردایی بهتر با اشاره به ارسال این کمک‌ها به آوارگان سوری افزود: با همکاری با تشکل‌ها و گروه‌های مردمی ستادی خودجوش را برای کمک به آوارگان و جنگ زدگان سوری تشکیل داده‌ایم و انشالله تیم امدادی مرکز بین المللی فردایی بهتر کمک‌های جمع آوری شده را در بین آوارگان و جنگ زدگان سوری ارسال خواهند کرد.

وی افزود: مرحله اول جمع آوری کمک‌ها انجام شده و انشالله روز دوشنبه تیم امدادی مرکز بین المللی فردایی بهتر همراه کمک‌های جمع آوری شده عازم خواهد بود.

گفتنی است، در پی سرمای سخت خاورمیانه و وضعیت وخیم آوارگان به علت جنایات گروه‌های تروریستی در سوریه، به همت مرکز بین المللی فردایی بهتر و بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و همیاری جنبش عدالتخواه دانشجویی، اتحادیه بین المللی امت واحده، گروه جهادی فردای سبز و سایر گروه ها و تشکل ها، دانشجویان سراسر کشور اقدام به جمع آوری کمک‌های مردمی برای آوارگان سوری کردند که اولین محموله کمک‌های مردمی جمع آوری شده همزمان با دهه فجر و با اعزام یک گروه امدادی مرکز بین المللی فردایی بهتر در بین آوارگان سوری توزیع خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *