سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۱

مجلس خواستار موضع‌ مقتدرانه ظریف شد

تذکر نمایندگان مجلس به وزیر ارشاد برای نشان دادن تصاویر ائمه در فیلم رستاخیز
شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۰۸
کد مطلب: 342709
نمایندگان مجلس طی تذکری از وزیر ارشاد خواستند مانع به تصویر کشیدن تمثال ائمه اطهار در برخی فیلم‌های سینمایی شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، تذکرات مکتوب نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی مجلس قرائت شد.

مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران طی تذکری خطاب به وزیر امور خارجه از وی خواست برای مصرف داخلی هم که شده پاسخی قاطع به مقامات آمریکایی بدهد.

نیاز آذری و ناصری نمایندگان بابل طی تذکری به رئیس جمهور به بازنگری افراد هدف در تخصیص سبد کالا و قرار دادن برنج داخلی به جای برنج خارجی در سبد کالا تاکید کردند.

رحمانی نماینده مردم تاکستان نیز در تذکری به وزیر امور خارجه خواستار پاسخ قاطع به سران آمریکا و ارائه متن فارسی و انگلیسی توافقنامه ژنو و جزئیات مفاد آن شد.

۱۳ نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار پرهیز از به تصویر کشیدن تمثال ائمه اطهار در فیلم‌های سینمایی شده و تصریح کردند که در فیلم سینمایی رستاخیز تصویر ائمه به تصویر کشیده شده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ali
من كه مطمئنم ظريف جرات نداره . همه چيز رو ازمون گرفتن ، همه چيز بهمون نسبت دادن الان هم هيچ چيز نمي تونيم بگيم . پس چرا انتقلاب كرديم زمان شاه ملعون هم همين شرايط بود. آقاي روحاني ، آقاي ظريف لطفا به شعور ما توهين نكنين ، لطفا خون شهدا را پايمال نكنين