چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۲

مرگ ۴ گیلانی به دلیل برف روبی!

جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۵۳
کد مطلب: 342456
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه هیچ مورد فوتی بر اثر سرما و یخ زدگی گزارش نشده است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، پروفسور انوش برزیگر در جریان بازدید از بیمارستان شهید انصاری رودسر اظهار کرد:تمام بیمارستان‌های شهرستان‌های گیلان آمادگی کامل پذیرش بیماران را دارند و هیچگونه مشکلی در این باره وجود ندارد.

وی با بیان اینکه بازدیدهای مستمری از بیمارستان های سطح استان انجام می‌شود، افزود:بر اساس گزارش معاونت درمان این دانشگاه، متاسفانه تنها 4 نفر مورد فوتی داشته‌ایم که در بحران برف اخیر بر اثر سقوط از ارتفاع در حین برف‌روبی فوت کرده‌اند و هیچ مورد فوتی ناشی از سرما و یخ‌زدگی تا کنون گزارش نشده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان، توسعه و تجهیز اورژانس‌های شهرستان‌ها را یکی از اهداف کوتاه مدت دانشگاه علوم پزشکی گیلان دانست و تصریح کرد: بررسی موانع و مشکلات حوزه‌های بهداشت، درمان، آموزش، پژوهش، دارو و غذا از دیگر برنامه های کوتاه مدت دانشگاه است.

پرفسوربرزیگر با اشاره به بازدیدهای اخیر خود از بیمارستان‌های گیلان، افزود: با همراهی کارشناسان از چندین بیمارستان‌های دولتی بازدید کردیم که پس از بررسی و اعلام نظر کارشناسان دستور رفع مشکلات این بیمارستان ها را صادر کردیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *