پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
مدیر اجرایی باشگاه اوسر فرانسه:

هدف اوسر کشف نابغه‌های فوتبال ایران است

استقلال زمینه پیشرفت را دارد
جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب: 342380
مدیر اجرایی و یکی از سهامداران باشگاه اوسر فرانسه اعلام کرد یکی از اهدفش برای سفر به ایران مذاکره با مسئولان باشگاه استقلال و ایجاد شرایط لازم برای کشف استعدادها و بازیکنان نابغه فوتبال ایران و رساندن آنها به سطح اول فوتبال دنیاست.
به گزارش جهان به نقل از مهر، "فابریس هرا" مدیر اجرایی و یکی از سهامداران باشگاه اوسر فرانسه که روز چهارشنبه با مدیرعامل باشگاه استقلال دیدار کرده بود در خصوص سفرش به ایران و مذاکره با این باشگاه ایرانی به سئوالات خبرنگار مهر پاسخ داد که متن این گفتگو را در زیر می خوانید:

*  دلیل سفر شما به ایران چیست؟
- فابریس هرا: من به همراه کارگروه اقتصادی فرانسه برای مذاکره با مسئولان ایرانی به تهران آمدم و یکی از اهدافم مراوده با باشگاههای بزرگ شما بود. در این خصوص هماهنگی‌های اولیه توسط سعید آلوسی صورت گرفت و من توانستم به دیدار علی فتح الله‌زاده مدیرعامل استقلال بروم.

* در خصوص مذاکره با فتح الله‌زاده صحبت کنید آیا به اهدافی که داشتید رسید.
- جلسه بسیار خوبی بود و من در این جلسه متوجه شدم که فتح الله زاده مدیری قابل و تونمند بوده و شرایط همکاری بین طرفین مساعد است. او برخورد بسیار خوبی داشت و از همکاری دو طرف در تمامی زمینه ها استقبال کرد و من از این مسئله بسیار خوشحالم.

* شرایط باشگاه استقلال را چطور دیدید؟
- آنطور که آقای مدیرعامل توضیح داد باید بگویم استقلال ساختار خوبی دارد و زمینه پیشرفت در آن فراهم است. ما باید پتانسیل های نهفته را پیدا کنیم و یک جایی استارت کارمان را بزنیم. قطعا با یک ارزیابی و برنامه ریزی اصولی و تکیه بر کارگروه تخصصی تر کارمان را آغاز خواهیم کرد.

* چه شناختی از فوتبال ایران داشتید؟
- ایران بازیکنان بزرگ زیادی در این سالها داشته که در اروپا بازی کرده اند. قطعا تیمی که به جام جهانی می رود یعنی بازیکنانش خوب هستند و می توانیم با توجه به داشته های موجود فوتبال ایران به اهدافمان برسیم.

* می توانید در خصوص این اهداف بیشتر توضیح دهید؟
- هدف ما کشف بازیکنان مستعد و نابغه است و اینکه با برنامه ریزی مناسب آنها را به سطح اول فوتبال دنیا برسانیم. بازیکن خوب، خوب است اما اینکه بتوانیم استعدادیابی مناسب انجام داده و شرایط پیشرفت یک بازیکن را فراهم و آن را به اوج برسانیم اتفاق مهمی است. اینکه بازیکنان گمنام را پیدا و به فوتبال دنیا معرفی کنیم یک هنر است.

* نخستین برنامه ای که در ایران قصد انجام آن را دارید چیست؟
- اولین برنامه ما مذاکره با یک باشگاه بود که انجام شد. هدف بعدی ما ایجاد آکادمی و مدرسه فوتبال و راه اندازی یک کمپ مجهز است که امیدوارم شرایط برای ایجاد چنین کمپی فراهم شود و همچنین دو باشگاه تعامل نزدیکی با همدیگر داشته باشند.

* ایران را چطور دیدید؟
- از حضور در ایران بسیار لذت بردم . شما کشور بی نظیری دارید. ایران آدم های خیلی خوبی دارد. من دوست دارم بیشتر با مردم و فوتبال ایران آشنا شوم و پتانسیل های نهفته آن را پیدا و شرایط پیشرفتشان را فراهم سازم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *