پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

رئیس جمعیت هلال‌احمر به ژنو رفت

چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۰۴
کد مطلب: 342147
محمد فرهادی، رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در نشست فوق العاده فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر به ژنو رفت.
به گزارش جهان، وحید رحمتی رودسری، مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر با اعلام این مطلب به خبرنگار فارس گفت: سفر سه روزه محمد فرهادی،رئیس جمعیت هلال احمر برای شرکت در این نشست از دیروز شروع شده و تا جمعه ادامه دارد.

وی گفت: این نشست با حضور دبیر کل فدراسیون بین‌المللی جمعیتهای صلیب سرخ و هلال احمر، رئیس کمیسیون مالی این فدراسیون،نواب رئیس و رؤسای جمعیت ۲۰ کشور برگزار می شود.

وی اضافه کرد:‌ دستور کار این نشست انتخاب دبیر کل جدید این فدراسیون، بازبینی حاکمیت و اساسنامه فدراسیون و روشهای مطلوب آینده آن، برای پاسخگویی بیشتر و پیگیری مصوبات قبلی است.

رحمتی افزود:‌در روز آخر این نشست نیز دیدارهای دو جانبه بین رئیس جمعیت هلال احمر ایران با مقامات عالی رتبه جمعیتهای کشورهای آسیایی و اقیانوسه برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *