کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اقدام هماهنگ بازیکنان بعد از اعتصاب

15 بهمن 1392 ساعت 15:12

بازیکنان پرسپولیس در اقدامی هماهنگ پس از اعتصاب دوم خود، پاسخگوی رسانه‌ها نیستند تا عمق مشکلات این تیم در هفته‌های پایانی لیگ برتر مشخص شود.


به گزارش جهان به نقل از ایسنا، بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در حالی امروز برای دومین بار در طول فصل جاری اعتصاب کرده و تمرین نکرده‌اند که همه آن‌ها در اقدامی هماهنگ، حاضر به گفت‌وگو در این رابطه نیستند.

بازیکنان پرسپولیس که به دلیل مبهم بودن آینده مالی‌شان در این تیم از جمله دریافت نکردن بخش زیادی از قراردادهایشان و مشخص نشدن تکلیف ماشین‌هایی که بدون سند به آن‌ها داده شده، اعتصاب کرده‌اند، قصد دارند تا زمانی که تکلیف‌شان به طور نهایی مشخص نشده، تمرین نکنند.

در همین زمینه خبرنگار ایسنا با تک تک بازیکنان پرسپولیس تماس گرفت تا وضعیت آن‌ها را جویا شود اما تنها دو بازیکن که امروز هم با اجازه دایی در تمرین حاضر نشده بودند پاسخگو بودند.

قاسم دهنوی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه امروز تب شدیدی داشته و با اجازه سرمربی تیم به تمرین نرفته درباره اعتصاب مجدد بازیکنان گفت: دیروز همه بازیکنان بدون مشکل تمرین کردند و ما قراری برای اعتصاب نداشتیم. به هر حال مشکلات مالی زیاد است و باید با بازیکنان صحبت کنم و ببینم که تصمیم آن‌ها برای فردا چیست.

همچنین رضا حقیقی در همین زمینه به خبرنگار ایسنا گفت: من به دلیل سرماخوردگی امروز در تمرین نبودم و هنوز خبر ندارم که چه اتفاقاتی افتاده است. باید با بازیکنان صحبت کنم و ببینم که چه برنامه‌ای دارند. من هم مثل سایر بازیکنان از این مشکلات رنج می‌برم و دوست دارم که شرایط تیم‌مان هرچه زودتر بهتر شود تا بتوانیم در ادامه لیگ بدون هیچ دغدغه‌ای و با آرامش خاطر به میدان برویم و ان‌شاءالله با کسب نتایج خوب، هواداران را خوشحال کنیم.

به گزارش ایسنا، بازیکنان پرسپولیس در حالی برای دومین بار دست به اعتصاب زدند که وضعیت قراردادهایشان پس از رفتن رویانیان از باشگاه به مراتب پیچیده‌تر شده و در این میان مدیریت جدید باشگاه هم نتوانسته هنوز چاره‌ای برای این مسئله بیندیشد.


کد مطلب: 341857

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/341857/اقدام-هماهنگ-بازیکنان-بعد-اعتصاب

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com