جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

شهنازی: فعلا برای بازی‌های غرب آسیا اسپانسر نداریم/با کمبود بودجه مواجهیم

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب: 341564
دبیر کل کمیته ملی المپیک می‌گوید باید برای بازی‌های غرب آسیا کمیته بازاریابی تشکیل و با اسپانسرها رایزنی شود.
شهنازی: فعلا برای بازی‌های غرب آسیا اسپانسر نداریم/با کمبود بودجه مواجهیم
به گزارش جهان، شاهرخ شهنازی در گفت‌وگو با فارس، درباره برنامه‌های کمیته ملی المپیک، گفت: با توجه به بازی‌های آسیایی پیش رو و مسابقات مهمی که سال آینده داریم همه تمرکز ما روی این بازی‌ها است. ستاد مشترکی هم که با وزارت ورزش داشتیم به زودی تشکیل می‌شود و برنامه‌های کلی را دنبال خواهیم کرد.

وی درباره شرایط مالی و اینکه آیا واریزی جدیدی خواهید داشت، گفت: واقعا کمبود بودجه داریم. تلاش و پیگیری می‌کنیم این شرایط مهیا شود و بودجه لازم را بگیریم.

دبیر کل کمیته ملی المپیک در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه پیش از این در دوره قبلی اعلام شده بود قرار است نماینده‌ای از ورزشکاران در جلسات اعضای هیأت اجرایی حضور داشته باشد، برنامه‌ای برای پیگیری این موضوع دارید، اظهار داشت: در جلسات آینده در این باره صحبت می‌کنیم. در حال حاضر اولویت بازی‌های آسیایی است.

شهنازی همچنین درباره جذب اسپانسر برای بازی‌های غرب آسیا، عنوان کرد: فعلا که اسپانسری نداریم، اما باید کمیته بازاریابی را فعال کرده و در این خصوص رایزنی کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *