سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
وضعیت اسپانسر را امروز مشخص می‌کنیم

ترابیان: کی‌روش تخلف کرد و به مراسم رونمایی لباس تیم‌ملی نیامد/ آل‌اشپورت می‌تواند شکایت کند

يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب: 341351
رئیس سابق کمیته بین‌الملل گفت: سرمربی تیم ملی باید در موضوع اسپانسری از فدراسیون تبعیت کند.
ترابیان: کی‌روش تخلف کرد و به مراسم رونمایی لباس تیم‌ملی نیامد/ آل‌اشپورت می‌تواند شکایت کند
به گزارش جهان، عباس ترابیان در گفت‌وگو با فارس، در مورد اینکه قرارداد کارلوس کی‌روش را او منعقد کرده و آیا در این قرارداد این موضوع ذکر شده است که باید از اسپانسر فدراسیون تبعیت کند یا خیر، تصریح کرد: بله، دقیقا در این قرارداد ذکر شده که سرمربی باید در مورد تبلیغات و اسپانسری از فدراسیون تبعیت کند. او در زمانی که با تیم ملی فوتبال ایران همکاری می‌کند باید لباسی که فدراسیون فراهم می‌کند بر تن کند. کاملا این موضوع روشن و واضح است.

رئیس سابق کمیته بین‌الملل در مورد اینکه کی‌روش تخلفی انجام داده، تاکید کرد: بله تخلف انجام داده است.

ترابیان در مورد اینکه آیا آل‌اشپورت می‌تواند از سرمربی تیم ملی شکایت کند، گفت: بله آنها می‌توانند چنین کاری کنند.

رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال در مورد وضعیت اسپانسر تیم ملی یادآور شد: من روز گذشته با جاودانی یکی از مدیران شرکت ائل خودرو تماس گرفتم. او به من گفت خارج از کشور بوده و برای صحبت کردن مشکل وجود ندارد. به او گفتم که باید این مسئله قطعی شود. ما به شما احترام گذاشتیم و با وجود اینکه فرصت را از دست داده‌ایم و قرار بود تا پایان آذر و دی چک‌ها پاس شود اما این امر هنوز صورت نگرفته است. با این حال فدراسیون امکانات تبلیغی شما را حذف نکرده است. اگر نمی‌توانید مشکلی وجود ندارد. با فدراسیون صحبت کنید. به هر حال توقعاتی وجود دارد. او به من گفت که مشکلی وجود ندارد و قرار شد امروز با او صحبت کنیم. اگر حرف حسابی داشته باشند ما با آنها ادامه خواهیم داد.

وی افزود: ما دنبال حق و حقوق فدراسیون هستیم نمی‌توانیم مسائلی را ببخشیم. امیدوارم امروز مسائل برطرف شود و صحبت‌های نهایی را انجام دهیم.

ترابیان در مورد اینکه در صورت عدم توافق با این شرکت آیا با شرکت‌های دیگری مذاکره کرده‌اند، گفت:‌ بله ما با یکی دو شرکت صحبت کرده‌ایم و اگر این مسئله نهایی نشد با آنها وارد مذاکره می‌شویم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *