پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

کی‌روش قید مراسم رونمایی از پیراهن را زد!

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۵۰
کد مطلب: 341248
سرمربی تیم ملی کشورمان قید حضور در مراسم رونمایی از پیراهن این تیم در جام جهانی ۲۰۱۴ را زد و قرار نیست در این مراسم حضور یابد.
به گزارش جهان، وحید جعفری در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۱۴ عنوان کرد: من هم در این مراسم میهمان هستم و اطلاعی از جزئیات ندارم اما گویا قرار بود سرمربی و بازیکنان تیم ملی هم در این مراسم حاضر شوند.

وی با ابراز نگرانی از غیبت کی‌روش و بازیکنان تیم ملی در این مراسم، افزود: کی‌روش و بازیکنان تیم ملی تا به این لحظه در مراسم حاضر نشده‌اند و در آخرین تماسی که با آنها گرفته شده، عنوان کرده‌اند در این مراسم حضور نخواهند یافت. در همه جای دنیا پیراهن تیم ملی برای رقابت مهمی چون جام جهانی با حضور سرمربی و بازیکنان انجام می‌شود و بازیکنان این پیراهن را بر تن می‌کنند اما از سرمربی و بازیکنان تیم ملی در این مراسم خبری نیست و تنها رحمان احمدی در مراسم حاضر شده است. حتی شنیده‌ام که کی‌روش به بازیکنان تیم ملی اعلام کرده به این مراسم نیایند!

نماینده شرکت آل‌اشپورت در خاورمیانه با اشاره به بی‌برنامگی‌هایی که در این مراسم رخ داده است، گفت: یکی دیگر از بی‌برنامگی‌ها این است که قرار بود این مراسم از سوی صداوسیما پخش زنده تلویزیونی شود اما گویا این اتفاق هم نخواهد افتاد و متاسفانه شرایط مانند آنچه که گفته شده بود، نیست.

جعفری با بیان اینکه از جزئیات این مراسم خبری ندارد و با مدیر اصلی شرکت آل‌اشپورت میهمان این مراسم هستند، خاطرنشان کرد: از این مراسم رضایت چندانی ندارم. قرار بود مراسم ساعت ۱۹ برگزار شود و این اتفاق هم نیفتاده است.

وی در توضیح لباس تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴، اظهار داشت: یکی از با کیفیت‌ترین لباس‌ها که برای ورزش فوتبال مناسب است را برای تیم ملی طراحی و طرح یوزپلنگ ایرانی را هم روی این پیراهن حک کرده‌ایم. این طرح ۲ روز پیش به تایید فیفا نیز رسید و تیم ملی با یک پیراهن شکیل به جام جهانی خواهد رفت.

نماینده شرکت آل‌اشپورت در خاورمیانه، در خصوص اینکه گفته می‌شود دلیل غیبت کی‌روش این است که از کیفیت لباس‌های آل‌اشپورت رضایت ندارد، گفت: من هم چنین چیزهایی شنیده ام اما امیدوارم که کی‌روش به این مراسم بیاید. در هیچ کجای دنیا شاهد چنین موضوعی نیستیم که وقتی رئیس فدراسیون کسی را که با او قرارداد دارد را به مراسمی دعوت می‌کند، از حضور در این مراسم سر باز بزند.

جعفری در پایان افزود: اگر کی‌روش با یک برند مشکل دارد، خوب نیست که این رفتار را انجام دهد و این یک نوع بی‌احترامی به فدراسیون فوتبال است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *