شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

نتیجه دیدار شهردار و استاندار تهران

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۱۷
کد مطلب: 341213
نشست مشترک شهردار و استاندار تهران عصر امروز با حضور معاونان شهرداری پایتخت و استانداری تهران در سالن جلسات شهرداری تهران برگزار شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، در این نشست موضوعات مشترک مربوط به شهرداری پایتخت و استانداری تهران مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای اجرایی به منظور حل مشکلات مربوط به شهروندان نیز مطرح شد.

همچنین در جریان این نشست مسایلی همچون طرح جامع حریم شهر تهران، توسعه حمل و نقل عمومی، جمع‌آوری متدکیان، یکپارچه سازی دفاتر خدمات الکترونیک و پیشخوان دولت، رسیدگی به مشکلات و معضلات شهرک های اقماری تهران و ساماندهی صنوف و صنایع کوچک مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین رسیدگی به بحران آلودگی هوای تهران، جمع آوری خودروهای فرسوده، خارج شدن برخی ارگان ها و انبارهای عمومی کالا از محیط شهری پایتخت، ارایه خدمات فرهنگی به ساکنان شهرک‌های حاشیه ای تهران و مشارکت شهرداری به منظور فرهنگ سازی در زمینه استفاده از آب شرب از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

در پایان این جلسه مقرر شد تا کمیته ای مشترک از معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران و معاونان استانداری تشکیل شده و در قالب برگزاری جلسات مشترک نسبت به بررسی و رفع مشکلات مربوط به شهر تهران اقدام نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *