جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

اعتراض سپاهان به اخراج شريفي

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب: 341162
محمد فرامرزي با بيان اينکه کميته انضباطي کارت قرمز شريفي را بايد ناديده بگيرد، گفت: مي‌خواهم در جواب صحبت‌هاي شيريني که اذعان کرده سپاهان جنبه باخت نداشت بگويم که اتفاقا ما جنبه باخت داريم، اين شما هستيد که وقتي پيروز بازي هم مي‌شويد باز هم به مسائلي خاص اشاره مي‌کنيد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، سرپرست تيم فوتبال سپاهان با بيان اينکه مطمئنا يکي از هيجان انگيزترين بازي‌هاي ليگ مصاف سپاهان و پرسپوليس بود، اظهارکرد: هر دو تيم بازي خوبي انجام دادند و ما نيز در حالي شکست خورديم که يک بازيکن کمتر داشتيم و با برتري عددي که پرسپوليس نسبت به ما داشت توانست اين بازي را ببرد که به اين تيم تبريک مي‌گويم.

 وي با بيان اينکه در نيمه اول زياد خوب کار نکرديم، اما در نيمه دوم پرسپوليس را در زمين خودش تحت فشار قرار داديم، ادامه داد: اگر اواسط نيمه دوم به گل مي‌رسيديم شرايط فرق مي‌کرد، اما ديروز روز خوبي براي پرسپوليس بود و اين برد مبارک‌شان باشد.

فرامرزي در خصوص اخراج شريفي خاطرنشان‌کرد: همه صحنه برخورد شريفي و بنگر را ديدند و تمام کارشناسان نيز اذعان کردند که هيچ برخوردي که در حد اخراج بوده باشد را نديده‌اند، ولي بازيکن پرسپوليس جوري دستش را گرفت که فغاني استنباط‌ش از اين برخورد اخراج بود و بس. شريفي بازيکني جوان و بي‌حاشيه است و خودش هم گفت که برخوردي با اين بازيکن در حد اخراج نداشته و شايد سخت گيرانه‌ترين حالت کارت زرد براي اين بازيکن بود، اما داور ناباورانه کارت قرمز را به اين بازيکن نشان داد.

سرپرست تيم فوتبال سپاهان با بيان اينکه حق بازيکن ما را برگردانيد، شريفي مستحق کارت قرمز نبود، ادامه داد: دوست دارم مطلبي را بگويم و آن اينکه وقتي بازيکن ما به ناحق البته به اذعان اکثر کارشناسان کارت قرمز را گرفت بدون هيچ جنجال و حاشيه‌اي برخلاف اکثر تيم‌ها اين تصميم را پذيرفت و بدون اتلاف وقت زمين را ترک کرد. رفتار شريفي و کرانچار نيز بايد الگويي براي ساير تيم‌ها باشد که بدون هيچ جنجالي اين تصميم ناحق را پذيرفتند.

سخنگوي باشگاه سپاهان با بيان اينکه وقتي همه مي‌گويند اخراج شريفي به حق نبوده است پس براي باشگاه سپاهان نيز جاي اعتراض وجود دارد، اضافه کرد: ما به صورت کتبي و حقوقي اعاده حق مي‌کنيم، ولي خوشحالم که نه قبل از بازي نه در حين بازي و نه پس از اين ديدار مجموعه سپاهان زمين و زمان را زير سوال نبرد و اينجاست که تفاوت سپاهان با ساير تيم‌ها مشخص مي‌شود، جايي که مجموعه ما در عمل نيز اخلاق مداري را رعايت مي‌کنند و با توجه به اجحافي که در حق‌شان شده، اما شکست را مي پذيرند، ولي برايم جالب است که پرسپوليس حتي وقتي بازي را مي‌برد باز هم رو به مسائل ماوراء الطبيعه مي‌آورد!

وي با اشاره به صحبت‌هاي شيريني گفت: سرپرست پرسپوليس مي‌گويد سپاهاني‌ها جنبه باخت ندارند، مي‌خواهم به اين فرد بگويم که اتفاقا ما جنبه باخت داريم، اين شما هستيد که وقتي پيروز بازي هم مي‌شويد باز هم به مسائلي خاص اشاره مي‌کنيد؛ من باز هم مي‌گويم پرسپوليس بازي خوبي کرد و توانست اين ديدار را هم ببرد، اما ما تلاش مي‌کنيم تا بتوانيم باخت خود را جبران کنيم.

فرامرزي در پاسخ به اين سوال که به نظرتان اعتراض شما راه به جايي خواهد داشت يا نه، گفت: تصميم گيرنده باشگاه سپاهان نيست. ما وظيفه داريم از لحاظ حقوقي و کتبي اعتراض خود را بيان کنيم و بقيه مسائل به فدراسيون و کميته انضباطي بر مي‌گردد، ولي اين توقع مي‌رود که کميته انضباطي نگاهي عادلانه به تمام تيم‌ها داشته باشد و همانگونه که کارت قرمز برخي‌ها را به دليل اشتباه داور ناديده گرفتند، پس اگر اشتباه داور را ديدند کارت قرمز شريفي را نيز ببخشند.

وي فغاني را داوري بسيار خوب قلمداد کرد و اضافه‌کرد: به نظر مي‌رسد با توجه به فشارهايي که در اين مدت بر داوران بوده و تحت تاثير بازي رفت سپاهان برابر پرسپوليس بودند شايد اين اخراج نيز تحت تاثير اين شرايط بوده است. به نظر من نقطه تاريک داوري فقط صحنه اخراج شريفي بود و داور اين ديدار در بقيه صحنه‌ها خوب سوت زد

سرپرست تيم فوتبال سپاهان در پاسخ به اين سووال که آيا باشگاه سپاهان قبل از اين ديدار درخواست تغيير داور تهراني را نداشتند، افزود: ما هيچ گاه پيش داوري نکرده‌ايم و هيچ گاه برخلاف برخي تيم‌ها هجمه‌هايي را به راه نمي‌اندازيم و اتکاي تيم سپاهان فقط به بازيکنانش است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *