پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

اظهارات سپاهاني ها پس از شکست

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب: 341086
اميد ابراهيمي با بيان اينکه ۵ بازي تا انتهاي فصل مانده است اظهار کرد:‌ به هر حال ۵ بازي ۱۵ امتياز دارد. ما ۴ امتياز با صدر اختلاف داريم. مي‌توانيم جبران کنيم.
به گزارش جهان به نقل از روزنامه نود، وي خاطرنشان کرد: ما به دنبال فوتبال زيبا هستيم و فقط براي بازي زيبا آمده بوديم و روي غافلگيري گل خورديم. تلاش کرديم و ان‌شاءالله بازي‌هاي بعد جبران خواهيم کرد.

وي در پايان افزود: به تيم پرسپوليس بابت اين برد تبريک مي‌گوييم و مشکلي هم بابت داوري وجود نداشت.

محمد غلامي با بيان اينکه در چند بازي گذشته خوب کار کرده‌ بوديم اظهار کرد:‌ البته ما هنوز هم اميدوار هستيم. بايد در نظر داشته باشيم با تيم‌هاي بالاي جدول فقط با نفت تهران بازي داريم و بازي‌هاي مشکلي در پيش نداريم. همه چيز براي قهرماني ما آماده است.

وي در مورد ميزان قراردادي که بازيکنان سپاهان گرفته‌اند اظهار کرد:‌ بازيکنان ما ۶۰ درصد قراردادشان را تا به حال گرفته‌اند.

وي در پايان خاطرنشان کرد: قرار بود به پرسپوليس بپيوندم ولي مربي تيم اجازه نداد که اين اتفاق رخ دهد. در حال حاضر هم فقط به سپاهان فکر مي‌کنم.

رحمان احمدي پس از شکست دو بر صفر سپاهان مقابل پرسپوليس اظهار داشت: فوتبال برد و باخت دارد ولي ما شکست را در اين بازي تجربه کرديم. تلاش زيادي انجام داديم اما پرسپوليس هم فشار زيادي روي دروازه‌ ما آورد. با برنامه در اين ديدار حاضر شده بوديم و اميدوارم در بازي‌هاي آينده جبران کنيم.

وي يادآور شد: هنوز در کورس قهرماني قرار داريم. شرايط بازي اين‌گونه رقم خورد که شکست بخوريم. روي دو غافلگيري گل خورديم البته اگر ۱۱ نفره مي‌مانديم شرايط فرق مي‌کرد. به هر حال به پرسپوليس تبريک مي‌گويم و اميدوارم در آينده جبران کنيم.

دروزاه‌بان سپاهان تاکيد کرد: بازي افتضاحي بود و روي اشتباهات فردي خودمان شکست خورديم. نيمه اول دو اشتباه کرديم و دروازه‌ ما باز شد. پرسپوليس در نيمه دوم موقعيت زيادي داشت و خدا را شکر نتوانست گل‌هاي بيشتري به ثمر برساند. روز خيلي بدمان بود.

وي يادآور شد: در ديداري که حساس بود و بايد مي‌برديم شکست خورديم به هيچ عنوان در حد و اندازه سپاهان ظاهر نشديم و بازي بدي به نمايش گذاشتيم و اميدوارم در آينده جبران کنيم. ما هنوز شانس داريم.

احمدي در مورد درگيري‌هاي اواخر بازي گفت: درگيري خاصي نداشتم فقط خواستم در چند صحنه به درگيري‌ها اتمام ببخشم. در يک صحنه هم به ميثم حسيني گفتم برو عقب. مشکل خاصي وجود نداشت.

شجاع خليل‌زاده بعد از شکست سپاهان مقابل پرسپوليس اظهار داشت: بازي خوبي بود و با وجود آنکه ۱۰ نفره بوديم ولي در نيمه دوم بازي بهتري نسبت به پرسپوليس انجام داديم و آنها به فکر ضدحملات بودند.

وي افزود: ما امروز مردانه بازي کرديم و وقتي باختيم گفتيم باختيم و مثل پرسپوليسي‌ها نگفتيم داور غش کرده و همه‌چيز را گردن زمين و زمان بياندازيم.

مدافع تيم سپاهان درخصوص درگيري‌اش با خلعتبري گفت: مشکل خاصي نبود ولي خلعتبري توپ را گرفته بود و هرچه به او مي‌گفتم توپ را بده آن را رها نمي‌کرد.

وي در پايان درخصوص اينکه آيا تيمش شانس قهرماني دارد يا خير گفت: هنوز ۵ بازي باقي مانده و ما در صورت برد در اين بازي‌ها مي‌توانيم مدعي باشيم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *