جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۲

قول وزیر آموزش‌ و پرورش درباره انتصاب‌ها

از وزارت اطلاعات برای تمامی انتصاب‌ها در آموزش‌ و پرورش استعلام می‌گیریم
چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۰۳
کد مطلب: 340702
علی‌اصغر فانی گفت: ما برای انتصاب همه افراد در وزارت آموزش و پرورش از وزارت اطلاعات استعلام گرفتیم.
به گزارش جهان، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در گفت و گو با سایت دانا در پاسخ به سوالی در خصوص عزل نیروهای ارزشی از این وزارتخانه اظهار داشت: میانگین سابقه جبهه و جانبازی آن هایی که ما منصوب کردیم از افرادی که جا به جا شده اند بیشتر است و از سوی دیگر سواد علمی این افراد از قبلی ها نیز بیشتر است.

فانی گفت: افرادی که برسرکار آمدند تجربه بالاتری دارند و میانگین سنی آن ها هم پایین تر است که همه این ها برای ما شاخص و ملاک است.

وزیرآموزش و پرورش در پایان اظهار داشت: البته ما در آینده همه موارد را منتشر خواهیم کرد؛ ما برای انتصاب همه این افراد در وزارت آموزش و پرورش از وزارت اطلاعات استعلام گرفتیم و خیال همه راحت باشد.

گفتنی است، روز گذشته علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش برای پاسخگویی به سوال ابراهیم آقا محمدی نماینده مردم خرم آباد در مورد انتصابات این وزارت خانه در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حضور یافت که در نهایت آقا محمدی پاسخ های فانی را قانع کننده ندانست و مقرر شد که این سوال در صحن علنی مورد رسیدگی قرار گیرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


معلم ابتدايي
پس انتصاب سياسي شما در منطقه 2 اموزش و پرورش شهر تهران چيه ؟
متاسفانه منطقه 2 تهران بر خلاف گفته وزیر عمل شده