پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
مخبر دزفولی:

انحلال دانشگاه فرهنگیان خلاف مصوبه است

يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۴
کد مطلب: 339953
متأسفانه زمزمه‌هایی مبنی بر انحلال دانشگاه فرهنگیان به گوش می‌رسد که باید گفت این کار خلاف مصوبه لازم‌الاجرای شورای عالی انقلاب فرهنگی است
به گزارش جهان به نقل از فارس، جلسه شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد و در این جلسه محمدرضا مخبردزفولی در مورد پیشنهاد اعطای مهلت به دانشگاه فرهنگیان پیرامون فراهم کردن مقدمات لازم برای تدریس واحدهای مربوط فلسفه تعلیم و تربیت در مقطع کارشناسی این دانشگاه، گفت: باید به این موضوع توجه داشته باشیم که تربیت معلم موضوع حساسی است و به همین دلیل دانشگاه فرهنگیان توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی تاسیس شد.

وی افزود: معلم به عنوان کسی که می‌خواهد تربیت نسل آینده را برعهده بگیرد، باید دارای یکسری قابلیت‎‎‌‌ها و توانایی‌های ویژه باشد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: متأسفانه زمزمه‌هایی مبنی بر انحلال دانشگاه فرهنگیان به گوش می‌رسد که باید گفت این کار خلاف مصوبه لازم‌الاجرای شورای عالی انقلاب فرهنگی است و وزیر آموزش و پرورش در این باره موضع گیری کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت: از هرگونه تعجیل و تأخیر بی دلیل در مورد موضوع تربیت معلم باید اجتناب شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *