جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

خاکسپاری پیکر شهید علی‌اکبر

يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب: 339933
خاکسپاری پیکر شهید علی‌اکبر
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، پیکر مطهر شهید سیدعلی‌اکبر عدل، صبح امروز ۶ بهمن‌‌ماه، با حضور یاران و همرزمان شهید، برخی از مسئولین بنیاد شهید، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و عموم مردم شهیدپرور تهران تشییع و تدفین شد.

مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید سیدعلی‌اکبر عدل، صبح امروز یکشنبه، ۶ بهمن‌‌ماه، با حضور یاران و همرزمان شهید، برخی از مسئولین بنیاد شهید، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و عموم مردم شهید پرور تهران برگزار شد. این مراسم ساعت ۹ صبح امروز آغاز شد و پیکر مطهر جانباز ۷۰ درصد قطع نخاعی از مقابل حسینیه فاطمه الزهرا(س) واقع در خیابان پادگان ولیعصر(عج) تشییع شد.

نماز بر پیکر مطهر شهید عدل با امامت حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی گواهی نماینده ولی فقیه در سپاه تهران در حسینیه فاطمه الزهرا(س) اقامه شد. و بعد از برگزاری مراسم تشییع، پیکر جانباز قطع نخاعی سید علی اکبر عدل برای برگزاری مراسم تدفین به بهشت زهرا(س) منتقل شد. پیکر او در قطعه ۵۰ بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *