جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱۰
۶

آخرین وضعیت جسمی علی خلیلی+عکس

پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب: 339300
علی خلیلی طلبه ناهی از منکر بار دیگر در بیمارستان بستری شده تا مجدداً تحت درمان قرار بگیرد.

به گزارش جهان به نقل از فارس، 25 تیر ماه سال 1390 حادثه‌ای دردناک در یکی از محلات شرق تهران رقم خورد.

در این حادثه جوان 19 ساله‌ای به نام علی خلیلی در حین بازگشت از هیئت در حالی که همراه چند نفر از شاگردان یک مدرسه بود به واسطه امر به معروف و نهی از منکر مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

خلیلی توسط یک نفر از افراد شرور منطقه از ناحیه گردن و قسمت شاهرگ دچار جراحت شد و بیش از 15 دقیقه در خون خود می‌غلتید.

در این حادثه تعدادی از مراکز اورژانس بیمارستانی از پذیرش علی خلیلی امتناع کردند تا اینکه یکی از بیمارستان‌های خصوصی در ازای واریز مبلغ 6 میلیون تومان حاضر به پذیرش وی شد.

سرانجام علی خلیلی که به دلیل شدت خونریزی به حالت اغما رفته بود بستری شد اما پزشکان امید زیادی به مداوای وی نداشتند.

 

پزشکان علائم حیاتی خلیلی را ثابت نگه‌داشته بودند اما وی هیچ گونه حرکتی نداشت و همین امر پزشکان معالج وی را نگران کرده بود.

در این مدت افراد زیادی از مقامات و مسئولان کشور و حوزوی نظیر سردار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده ناجا، سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، حجت الاسلام صدیقی امام جمعه موقت تهران به عیادت خلیلی رفتند.

مداوای این فرد ادامه داشت تا اینکه سرانجام خلیلی پس از چند روز اولین علائم حیاتی و حرکتی خود را بروز داد و به این ترتیب امید به بهبودی وی قوت گرفت.

 

خلیلی مدت زیادی تحت درمان قرار گرفت تا اینکه سرانجام از بیمارستان مرخص شده و به خانه رفت اما همچنان مشکلات عمده‌ای در سیستم حرکتی و صحبت کردن وی وجود داشت.

در طول 2 سال گذشته روند درمانی خلیلی همچنان ادامه داشت و به موازات آن تلاش برای رسیدگی به پرونده قضایی او نیز همچنان در حال انجام بود.

دادستان تهران در 19 مرداد ماه سال 90 و تنها یک ماه پس از وقوع این حادثه در مورد آخرین وضعیت پرونده علی خلیلی (روحانی آمر به معروف) گفت: در این پرونده 5 متهم بازداشت شده اند ولی چون آسیب‌های جسمانی علی خلیلی زیاد است و قادر به صحبت کردن نیست فعلا پرونده مفتوح است تا بازجویی‌ها خاتمه یابد ولی متهم این پرونده به جرم خود اقرار کرده است.

جعفری دولت‌آبادی در مورد نپذیرفتن علی خلیلی پس از مجروح شدن در بسیاری از بیمارستان‌ها گفت: اسامی بیمارستان‌ها به دادسرای پزشکی ارجاع داده شده ولی هنوز وزارت بهداشت در این زمینه گزارش نداده است.

اما بار دیکر در روز 22 آذر سال 91 دادستان تهران در مورد آ‌خرین وضعیت پرونده علی خلیلی و فروزش دو روحانی مضروب آمر به معروف و ناهی از منکر گفت: کیفر خواست پرونده علی خلیلی 20 آذرماه صادر و به دادگاه رفت.

اما روز گذشته بار دیگر متوجه شدیم علی خلیلی مدت 12 روز است برای مداوا در بیمارستان بستری شده و قرار است تحت عمل جراحی قرار گیرد.

مادر علی خلیلی با تشریح وضعیت فرزندش گفت: بخشی از روده علی به دلیل آسیب دیدن بافت‌های سلولی طی عمل جراحی قرار گرفته و برداشته شده است.

 

وی گفت: به گفته پزشک معالجش بخش‌های از ریه علی نیز نیاز به پیوند دارد اما در حال حاضر به دلیل ثابت نبودن شرایط وی امکان عمل وجود ندارد.

مادر طلبه ناهی از منکر درباره میزان ماندن علی در بیمارستان نیز گفت: پزشکانش می‌گویند حداقل باید یک ماه در بیمارستان بماند تا روند درمانی وی کامل شود.

اما در این میان تعدادی از دوستان علی و همچنین اساتید وی در حوزه علمیه به ملاقات و عیادت وی آماده بودند که باعث تقویت روحیه وی شده بود.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بدبختی ماست بخدا....کیه که به دادش برسه!!!برا اون دوتا خانم محترم تو خیابون جمهوری میخوان شهردارو برکنار کنن ولی برا این طلبه یکیشون صداش درنیومد!!!
محسن
آجرک ا....
نیایش
United Kingdom
با سلام و احترام خدمت این روحانی جوان و مجاهد
من الان از طریق سایت افسران متوجه این موضوع شدم و بسیار از این حادثه ناراحت و متاثرم
امیدوارم اجر ایشان همنشینی با مولا اباعبدالله که خودشان علمدار امر به معروف و نهی از منکر هستند باشد، سلامتی و طول عمر این عزیز را خدامند منان مسالت میکنم.
سلامتیشون صلوات
h.kharrazi
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه بعد از این همه مدت هیچ مسئولین هیچ گونه پاسخی نداده اند
آن بیمارستان هایی که علی خلیلی رو با اون حلت غرق در خون و شاهرگ پاره پاره شده قبول نکردند به کجا رسید؟
آن حکم کذایی و خنده دار در مورد ضارب علی به چه درد او خورد؟!
اگه بدونید تا امروز خانواده علی بدون حمایت هیچ ارگانی چه قدر ول از جیبشون خرج کردن تا فقط بچه شون زنده بمونه دود از سرتون بلند میشه
h.kharrazi
Iran, Islamic Republic of
متسفانه از این دست قضایا زیاد اتفاق میوفه و هیچ کس ککش هم نمیگزه
بعد به خاطر سهل انگاری چند آتشنشان و آقایان حقوق بشر(!) اصلاح طلب علم اسيفای شهردار رو بلند کردن
آقایون! پس چرا صداتون این جور جاها در نمیاد؟!
الآن کجايید؟؟!؟!!
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
خدا علی آقا و تمام یاوران قرآن و اهل بیت(ع) و ولایت و تمام سربازان ولایت را حفظ بفرماید بحق محمد و آله الاطهار و موفقیت و عزت روزافزون و سلامتی عطا کند بحق محمد و آله الاطهار.....یا علی(صلوات الله علیه) یا مهــدی(عجّل الله تعالی)