جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
آخوندی در جلسه بررسی موضوع مسکن مهر

آخوندی‌برای مسکن‌مهر چقدروقت می‌گذارد؟

چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۵۷
کد مطلب: 339180
وزیر راه و شهرسازی گفت: دولت به تعهدات خود در حوزه مسکن مهر پایبند است و برای پیگیری بهتر این موضوع قائم‌مقام وزیر در امور مسکن مهر منصوب کردیم.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حمید آخوندی وزیر راه و شهرسازی بعد از ظهر امروز در نشست بررسی مسکن مهر که در معاونت پارلمانی ریاست‌جمهوری برگزار شد، اظهار داشت: بنده از روز اول اعلام کردم دولت به تعهدات خود در حوزه مسکن مهر پایبند است؛ ممکن است اختلاف سلیقه وجود داشته باشد و اقدامات جدیدی بخواهد صورت بگیرد اما این مسئله نباید موجب تزلزل تعهدات دولت و اشخاص شود.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: برای پیگیری بهتر این مسئله در وزارتخانه قائم‌مقام وزیر بر امور مسکن مهر را منصوب کردیم تا از تشدد کار جلوگیری شود.

وی با تأکید بر اینکه ما پروژه‌ها را در همه استان‌ها به صورت هفتگی پیگیری کرده‌ایم، یادآور شد: شاید ۴۰ درصد وقت بنده به مسکن مهر اختصاص یافته باشد.

آخوندی یادآور شد: آقای احمدی‌نژاد هرجا در این موضوع کم می‌آورد می‌گفت پرداخت کنید و نگران افزایش سقف نقدینگی نبود اما در حال حاضر رئیس‌جمهور اصلی‌ترین سیاستش کنترل نقدینگی و تورم است اما با همه این اوضاع ما این پروژه را مدیریت کردیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *